Vizualizeaza cosul Finalizeaza
×

Customer Voice

Completeaza sondajele si esti recompensat pentru feedbackul tau.

Customer Voice
Unexpected error occurred
Customer Voice

De ce să te înscrii în Customer Voice?

Contribui la realizarea și îmbunătățirea produselor și serviciilor Orange

Periodic îți vom trimite chestionare prin care să ne spui cum am putea îmbunătăți produsele și serviciile pe care ți le oferim. De asemenea, prin feedbackul tău vei putea contribui la crearea unor noi servicii.

Primești recompense pentru feedbackul tău

Pentru fiecare chestionar completat, vei primi o sumă de bani. Când ai atins un total de minim 5 euro, vei putea să-ți retragi banii prin Orange Money sau PayPal. Iar pentru anumite acțiuni, poți primi diverse bonusuri.

Cum funcționează panelul Customer Voice?

Customer Voice

Primești invitații la chestionare, dar îți alegi singur proiectele la care vrei să participi.

Customer Voice

Pentru feedbackul tău, ești recompensat în diverse modalități.

Customer Voice

Recompensele tale pot fi accesate prin Orange Money și PayPal.

Întrebări frecvente

Despre panelul Customer Voice

Customer Voice este un panel online ce îți permite să ne transmiți punctul tău de vedere despre produsele și serviciile Orange prin completarea de chestionare direct de pe telefonul mobil, ceea ce ne va ajuta să creăm oferte mai bune. De asemenea, poți raspunde, la alegerea ta, și la alte sondaje distribuite de parteneri ai Orange România sau companii partenere Cint, pe diverse teme care pot fi de interes pentru tine. Astfel, îți vei îmbunătați experiența cu Orange și vei fi recompensat în bani, pe care-i vei putea primi folosind Orange Money și PayPal.

Pentru a te înscrie în acest panel trebuie să fii client Orange (să ai un abonament Orange sau să fii utilizator de cartelă Orange PrePay) și să ai vârsta mai mare de 18 ani.

Îți recomandăm să deschizi formularul de înregistrare de pe https://www.orange.ro/customer-voice/ cu unul din browserele Internet Explorer Edge, Chrome sau Firefox.

Prin parcurgerea chestionarelor din cadrul panelului, vei putea să ne transmiți feedbackul tău despre produsele și serviciile Orange, ne vei ajuta să creăm oferte potrivite sau să îmbunătățim produsele și serviciile existente. Iar pentru implicarea ta, vei primi diverse recompense.

De asemenea, poți raspunde, la alegerea ta, și la alte sondaje distribuite de parteneri ai Orange România sau companii partenere Cint, pe diverse teme care pot fi de interes pentru tine.

Pentru implicarea ta, vei primi diverse recompense.

Syno este o companie specializată în managementul panelurilor online. Syno este partenerul Orange pentru crearea și managementul experienței tale în panelul Customer Voice.

Despre sondaje

De fiecare dacă când devine disponibil un studiu sau un chestionar nou, vei primi o notificare prin e-mail cu câteva detalii despre acesta, linkul de accesare a studiului și recompensa pe care o vei primi la completarea acestuia.

Studiile noastre pot acoperi o plajă largă de subiecte, cum ar fi: dezvoltarea sau îmbunătățirea produselor și serviciilor noi, îmbunătățirea website-ului nostru, identificarea modalităților de folosire a serviciilor, determinarea relevanței campaniilor de marketing sau a noilor oferte.

De asemenea, poți primi invitații de participare la sondaje distribuite de parteneri ai Orange România sau companii partenere Cint, pe teme diverse care pot fi de interes pentru tine (bunuri de larg consum, auto, cosmetice, produse de îngrijire personală, electronice, modă, sănătate, sport, călătorii, educație, servicii financiare, jocuri, IT, animale de companie, produse pentru casă etc.)

Te poți aștepta să primești în medie 1-2 invitații pe lună.

Frecvența cu care primești invitații depinde de nevoile de cercetare ale noastre, ale partenerilor Orange România sau companiilor partenere Cint. Cu cât profilul tău în cadrul Customer Voice este mai complet, cu atât ai mai multe șanse să primești invitații cu o frecvență mai mare.

Pentru a rămâne un membru activ al panelului, îți recomandăm să participi frecvent la studiile pentru care primești invitație, deoarece ocazional ștergem profilele clienților inactivi (care nu au avut nicio activitate în panel în ultimele 12 luni).

Participarea este voluntară. Dacă nu vrei să participi la un studiu, dă click pe linkul din emailul primit, prin care declini participarea la studiu.

Îți vom trimite doar studii la care poți participa. Cu toate acestea, în unele cazuri este posibil să nu poți completa un anumit chestionar. Acest lucru se poate întâmpla dacă:

  • S-a strâns numărul necesar de răspunsuri pentru un anumit studiu. Din acest motiv, îți recomandăm să răspunzi cât poți de repede oricărei invitații primite.
  • Avem nevoie de opinia unor membri care corespund unui anumit profil. Dacă nu reușim să identificăm aceste informații printre cele completate deja de membrii panelului la profilul personal, vom pune câteva întrebări suplimentare la începutul studiului, pentru a determina dacă te încadrezi în criterii căutate. Dacă nu te încadrezi, poți primi un e-mail prin care ți se va spune că nu te-ai calificat pentru studiul respectiv. Pentru a evita acest scenariu, îți recomandăm să îți păstrezi profilul updatat.

Despre recompense

Pentru fiecare studiu completat, vei primi o recompensă financiară. Valoarea acesteia este variabilă și în conformitate cu practica internațională, depinzând de factori precum: numărul de întrebări din studiu și dificultatea acestora. În medie, te poți aștepta să câștigi 0.3 euro pentru un studiu de 7-10 minute. După ce ai atins pragul de câștig cumulat de 5 euro, vei putea retrage banii prin intermediul serviciului Orange Money sau Paypal.

Pentru a beneficia de recompensele acumulate prin participarea la studii, intră în contul tău din platforma Customer Voice și accesează balanța din colțul stânga sus al ecranului.

Acolo vei vedea balanța actuală a contului tău. Dacă ai atins pragul de 5 euro, poți alege să îți transferăm banii în contul tău Orange Money sau în cel de PayPal. Apasă butonul „Retragere”, de lângă opțiunea aleasă de tine, pentru a transfera banii în contul selectat.

Orange Money reprezintă o alternativă simplă și digitală pentru a gestiona mai multe tipuri de produse și servicii financiare, prin aplicația mobilă disponibilă pentru Android și iOS.

  • Deschiderea unui cont IBAN în RON și emiterea unui card de debit sau card de credit 100% online, direct din aplicația Orange Money, pentru clienții care au un număr de telefon mobil în rețeaua Orange România.
  • Transferuri naționale, printr-un număr de mobil sau IBAN, fără comision.
  • Schimb valutar avantajos și transferuri internaționale în 16 valute, fără comision.
  • Carduri de debit Visa Classic și Platinum cu beneficii Orange.
  • Card de credit ce oferă avantaje exclusive pentru plățile la Orange sau cele la supermarket sau în călătorii.
  • Plăți contactless, cu telefonul sau cu ceasul, prin Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay sau Fitbit Pay.
  • Alimentarea contului prin transfer bancar sau top-up din orice card bancar.
  • Plata facturilor Orange sau la alți peste 70 de furnizori și încărcarea cartelelor Orange.
  • Oferte speciale pentru deschiderea si utilizarea Orange Money: https://www.orange.ro/money/oferte

Mai multe detalii despre Orange Money: https://www.orange.ro/money

Este posibil să transferi recompensele către orice cont activ Orange Money.

Pentru a face acest lucru, când soliciți retragerea banilor din contul tău Customer Voice, introdu numărul de telefon al contului Orange Money către care dorești să transferi recompensa.

PayPal este un serviciu care permite utilizatorilor să trimită sau să primească bani online cu ușurință și în siguranță, utilizând adresa de e-mail. Îți poți deschide un cont de PayPal aici.

Te rugăm să ai în vedere faptul că PayPal își rezervă dreptul de a taxa tranzacțiile efectuate prin acest sistem.

Dacă retragi bani prin PayPal, există o taxă de procesare aplicată sub formă de comision de retragere pentru fiecare tranzacție.

Dacă retragi banii atunci când ai atins pragul de 5 euro, comisionul PayPal de retragere este de 0.50 euro

Dacă retragi banii când ai atins pragul de minim 10 euro, comisionul PayPal de retragere este de 0.70 euro

E-mailul folosit la înregistrarea în Customer Voice trebuie să fie același cu e-mailul folosit pentru contul de PayPal.

Dacă te înregistrezi în contul de Customer Voice utilizând un alt email decât cel folosit pentru PayPal, îți poti schimba e-mailul în contul tău, secțiunea „Profil”.

Pentru a retrage banii prin contul de PayPal, parcurge următorii pași:

  • Conectează-te la contul tău Customer Voice
  • Verifică balanța, în colțul dreapta sus
  • Dă click pe „Retragere”, buton aflat în dreptul opțiunii PayPal
  • Apasă pe „Confirmă”

Dacă pentru contul PayPal folosești aceeași adresă de e-mail ca cea pentru panelul Customer Voice, vei primi în următoarele 48 de ore un e-mail prin care vei fi invitat să soliciți retragerea recompensei tale.

Dacă nu ai un cont de PayPal asociat adresei de e-mail cu care te-ai înregistrat în panelul Customer Voice, vei primi pe e-mail o invitație să-ți creezi un cont nou PayPal.

Poate dura până la 48 de ore ca cererea ta retragere a banilor prin PayPal să fie procesată.

Pentru a primi bonusul de internet pe mobil trebuie să completezi chestionarul cu datele tale de profil pe care îl primesti în e-mailul de bun venit trimis după înregistrarea în panelul Customer Voice.

Dacă ai un abonament Orange, poți primi și utiliza bonusul cu 10 GB internet pe mobil național dacă abonamentul tău este activ și nu este restricționat accesul la serviciile Orange.

Dacă utilizezi o cartelă PrePay, poți primi și utiliza bonusul cu 10 GB internet pe mobil național numai dacă ai o opțiune activă de minim 5 euro credit, iar în roaming poți folosi bonusul dacă ai o opțiune activă de 10 euro credit, în limita de utilizare rezonabilă a datelor în roaming în SEE.

Dacă nu ai o opțiune activă de minim 5 euro credit la momentul completării chestionarului de profil, poți activa una aici, astfel încat să poți beneficia de bonusul de internet mobil.

Dacă ești client YOXO, alocarea celor 10 GB nu este posibilă momentan printr-un proces automat. Este nevoie să ne contactezi și vom găsi împreună modalitatea prin care poți fi recompensat.

Bonusul de internet pe mobil este valabil 30 de zile din momentul alocării.

Bonusul se alocă în câteva minute, însă uneori este posibil să dureze 24-48 de ore până la alocare. Dacă a expirat acest termen și nu ai primit bonusul, te rugăm să ne contactezi.

Despre date personale

În cadrul procesului de înregistrare îți cerem să completezi câteva informații obligatorii: numărul tău de telefon Orange, adresa de e-mail, județul, sexul și anul nașterii.

Datele tale personale, introduse în timpul înregistrării sau la actualizarea profilului, vor fi folosite doar pentru a-ți permite să participi la activitățile panelului. Aceste date vor fi folosite pentru a vedea dacă îndeplinești criteriile pentru a participa la studiile create de noi, parteneri ai Orange România sau companii partenere Cint.

Chestionarele sunt realizate cu scopul de a ne ajuta să îmbunătățim serviciile pe care ți le oferim. Iar acest lucru presupune să înțelegem cum putem îmbunătăți produsele și serviciile noastre, prin desfășurarea de studii de piață, identificarea trendurilor de folosire a produselor și serviciilor, determinarea satisfacției utilizatorilor care folosesc produsele noastre.

De asemenea, chestionarele transmise de parteneri ai Orange România sau companii partenere Cint pe diverse teme au scopul de a ajuta la îmbunătățirea serviciilor și produselor oferite de companii care activează în diferite domenii de activitate.

Nu furnizăm, vindem și nu efectuăm orice alt fel de transfer al datelor și informațiilor tale personale către o terță parte.

În cazul în care participi, cu acordul tău, la studii transmise de parteneri ai Orange România sau companii partenere Cint, acestea vor avea acces la datele și informațiile transmise de tine, prin completarea chestionarelor.

Informațiile pe care ni le furnizezi vor fi folosite exclusiv pentru a îmbunătăți experiența ta în cadrul panelului (de exemplu, să-ți trimitem invitații la chestionare cât mai relevante pentru tine) și pentru a îmbunătăți experiența ta de client Orange. Folosim doar date neidentificabile (anonime) și agregate pentru rapoarte legate de chestionare, iar răspunsurile tale la întrebările din chestionare vor fi în întregime confidențiale.

Despre contul Customer Voice

De obicei, e-mailul de confirmare ajunge în câteva minute. Dacă acesta nu a ajuns în Inbox într-un interval rezonabil, te rugăm să verifici și în spam/junk.

Ca membru al panelului Customer Voice, ai posibilitatea de a răspunde la întrebări despre tine și despre stilul tău de viață. Aceste întrebări pot apărea la începutul sau la sfârșitul chestionarelor, când te înregistrezi în contul tău sau când completezi chestionarele pentru actualizarea datelor de profil pe care ți le trimitem ocazional.

Completând și actualizând frecvent informațiile tale de profil ne ajuți să-ți trimitem numai studii relevante. De asemenea, șansele tale de a completa un chestionar cresc, pentru că îți vom putea trimite numai chestionare în care opiniile de care avem nevoie sunt de la persoane cu profil similar cu al tău.

Dacă ți-ai uitat parola, accesează linkul “Resetează?” din pagina de autentificare în panel. Ți se va cere să introduci adresa ta de e-mail, apoi să accesezi "Continuă”. Un e-mail va fi trimis pe adresa. Dacă e-mailul nu ajunge în Inbox, verifică și în spam/junk.

Dacă nu mai vrei să fii membru al panelului nostru, accesează linkul "Dezabonează-te!” din următorul e-mail pe care-l primești de la noi.

De asemenea, poți să faci acest lucru și din contul tău: accesează «Profil», apoi «Editează contul». Selecteaza «Formular de dezabonare Customer Voice» și accesează «Dezabonează-te».

Dacă ți-ai schimbat numărul de telefon, dar dorești să faci parte în continuare din Customer Voice, autentifică-te folosind adresa ta de e-mail și parola.

Apoi actualizează-ți numărul de mobil Orange în setările contului tău.

Actualizarea numărului de telefon este necesară pentru a putea accesa recompensele acumulate, folosind contul tău Orange Money.

Dacă ți-ai schimbat adresa de e-mail și dorești să faci parte în continuare din Customer Voice, autentifică-te folosind adresa de e-mail și parola. Pentru a rămâne membru în panel este nevoie să-ți actualizezi apoi adresa de e-mail din setările contului tău.

Dacă nu te mai califici pentru a face parte din panelul Customer Voice, contul tău va fi șters. Acest lucru se întâmplă în următoarele situații:

  • Dacă nu mai ești client Orange sau numărul tău de telefon este inactiv sau suspendat
  • Dacă sistemele noastre detectează activități neobișnuite ce indică posibile acțiuni de fraudare a chestionarelor