×
Acest răspuns este arhivat. De aceea, conţinutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.

Ce pot face daca nu am primit factura?

Daca nu ai primit factura, poti solicita un duplicat  al facturii prin selfcare *100#, din contul meu sau prin apel la serviciul clienti 411.

 

Doar titularul de contract sau persoana de contact a contului poate solicita un duplicat al facturii.

 

Daca nu ai primit factura Orange, poti solicita oricand o copie a acesteia, pe baza parolei personale, prin oricare dintre urmatoarele modalitati:

 

  • apeleaza *100# si alege sectiunea Buget;

 

  • acceseaza Contul meu , sectiunea Cronos si factura;

 

  • apeleaza 411 (daca esti abonat persoana fizica) sau 456 (daca esti abonat business) sau 021 203 30 30 si selecteaza optiunea Informatii despre factura sau poti alege sa fii asistat de catre un consultant Orange.

 

Astfel poti opta sa primesti gratuit o copie a facturii prin posta in termen de minim 10 zile lucratoare, o factura proforma prin fax sau un mesaj scris cu datele facturii, pe telefon.

Raspuns din: 14-06-2010
Voturi: