×

Accesează
contul existent

Cum aflu data emiterii facturii şi cum pot să o schimb?

Factura ta se emite în fiecare lună în una dintre datele: 2, 7, 12, 16, 20, 23 sau 27. 

Poți afla data exactă a emiterii facturii tale din contul tău My Orange, secțiunea Consum și facturi - Facturi. 

 

Dacă una dintre aceste zile coincide cu cea de duminică, este posibil ca factura să fie emisă în ziua imediat următoare.

Poți să soliciți schimbarea datei la care se emite factura:

  • fie din secțiunea Contact
  • fie prin apel gratuit la numărul 300 Serviciul Clienți
  • sau la un Shop Orange, printr-o cerere a titularului sau a persoanei de contact (dacă abonamentul este deschis pe persoană juridică)

 

Ți-a fost de ajutor informația?
132 din 157 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne