Descoperă noua secţiune Orange Help! Aici găseşti rapid informaţii utile şi articole
interesante despre produsele şi serviciile Orange.
Te aşteptăm să ne vizitezi şi să ne spui părerea ta.
Acest răspuns este arhivat. De aceea, conţinutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.
De ce mi se solicita o plata in avans?
Situatiile in care Orange iti poate solicita o plata in avans sunt urmatoarele:
daca ai depasit limita de creditare – conform contractului, fiecare abonament are o limita de credit si in cazul in care consumul inregistrat (facturat sau nefacturat) depaseste cuantumul acestei limite de credit, atunci un reprezentant Orange te poate contacta si iti poate solicita o plata in avans;
daca soliciti serviciul Roaming – in cazul in care istoricul tau financiar este mai mic de 6 luni in reteaua Orange;
daca Orange, dupa o analiza a potentialului risc financiar al unui cont, in baza unor criterii (istoric de plata, tipul si numarul abonamentelor si serviciilor solicitate, inregistrari in baze de date cu debitori, etc), considera necesara constituirea acesteia.