Acest răspuns este arhivat. De aceea, conţinutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.

De ce nu pot naviga pe internet, desi optiunea de internet s-a activat?

 

Daca ai optiunea activa, este posibil sa mai ai nevoie sa faci doar setari pentru internet pe telefon.

 

In lipsa informatiilor despre ce model de telefon ai, iti recomandam sa introduci setarile generice in meniul telefonului, la Setari / Conectivitate, astfel: 

 

Nume conexiune(connection name): Orange Internet

Purtator date(data bearer) : GPRS

APN(access point name) : net

Nume utilizator(user name):nu se completeaza

Parola(password):nu se completeaza

Autentificare(authentication) : Normala

 

Daca ai nevoie de asistenta, apeleaza gratuit la numarul 408 sau, la tarif normal, la numarul 021 203 30 31.

Raspuns din: 30-09-2011
Voturi: