Arhiva Orange PrePay

Pot face o reincarcare online daca nu sunt inregistrat in aplicatia Contul meu?

Da, poti efectua o reincarcare chiar daca nu esti inregistrat in aplicatia Contul Meu. Acceseaza reincarca aici, introdu numarul de telefon si adresa de mail ...
Intrebare din: 03-06-2013
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Ce este serviciul Transfer Credit?

Serviciul Transfer Credit, iti permite sa oferi credit din contul tau oricarui alt utilizator PrePay. In functie de creditul de care dispui, poti transfera ...
Intrebare din: 27-05-2013
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Ce este serviciul Cumpara valabilitate?

Poti extinde perioada de valabilitate a creditului cartelei tale PrePay prin serviciul Cumpara valabilitate. Pentru extinderea valabilitatii, poti accesa *100...
Intrebare din: 19-02-2013
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Cum activez serviciul roaming pe o cartela PrePay?

Serviciului Roaming se poate verifica sau modifica in sensul activarii sau dezactivarii acestuia direct de pe telefonul mobil, apeland gratuit 200 sau ...
Intrebare din: 14-01-2013
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Cum pot sa beneficiez de serviciul apel in conferinta in situatia in care sunt utilizator de cartela reincarcabila?

Serviciul apel conferinta este disponibil doar abonatilor Orange. Asadar, daca esti utilizator de cartela PrePay, in acest moment nu poti beneficia de ...
Intrebare din: 04-07-2011
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Durata apelarii - timp de reactie.

In cazul in care ai serviciul mesageria vocala activat, si doresti sa maresti timpul de reactie (timpul de raspuns al mesageriei vocale), iti punem la ...
Intrebare din: 04-05-2011
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Care sunt caile de contact prin care clientii pot depune o reclamatie? exista o procedura oficiala in acest sens?

Ne poti adresa o reclamatie verbal sau in scris, prin una din urmatoarele modalitati: telefonic, la Serviciul Clienti (411, 401, 444, 456) in orice ...
Intrebare din: 31-12-2010
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Cum efectuez o reincarcare de urgenta?

Apelezi *100#; Din meniul principal Selfcare alegi ramura 4 Credit si Reincarcare; Din urmatorul submeniu alegi optiunea 2 Reincarcare; Selectezi ...
Intrebare din: 14-10-2010
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Cum definesc un numar favorit prepay la Selfcare?

Apelezi *100#; Din meniul principal Selfcare alegi optiunea 1 Contul meu; Alegi apoi optiunea 3 Numere favorite; Din urmatorul submeniu trebuie sa ...
Intrebare din: 13-10-2010
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Cum activez serviciul Mesaje Multimedia (MMS)pe o cartela PrePay utilizand Selfcare?

Tutorialul a fost realizat pe un Nokia E72. Selectarea ramurilor poate fi usor diferita in functie de tipul de telefon utilizat. Formez *100# si apas tasta de...
Intrebare din: 11-10-2010
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns