×

Ce conține factura mea Orange Romania Communications?

Factura ta Orange Romania Communications (pentru serviciile de internet, TV și telefonie fixă preluate de Orange) conține mai multe secțiuni:

  • secțiunea unde poți vedea datele facturii (seria și numărul acesteia, numărul de telefon - dacă există, codul de facturare, perioada de facturare, data emiterii facturii, data ultimei zile în care poţi efectua plata și cursul de schimb la care este calculată factura) și adresa de facturare

Date de facturare

  • secțiunea Factura anterioară, unde poți vedea valoarea soldului precedent, plățile efectuate și restul de plată. Dacă ai achitat factura anterioară după emiterea celei curente, soldul precedent va apărea ca restanță de plată, pentru că aceasta a fost înregistrată mai târziu, dar sumele se vor regla pe următoarea factură.

Factura anterioara

  • secțiunea Factura curentă, unde poți vedea costul pentru fiecare tip de serviciu tarifat în parte (servicii fixe și mobile), reducerile aplicate pe cont, costul chiriei echipamentelor

Factura curenta

  • de asemenea, factura ta va mai conține și Anexe la factură, în care vei putea vedea în detaliu informații de facturare și consum pentru fiecare tip de serviciu pe care îl deții, cum ar fi: valoarea și tipul serviciului, consumul (pentru abonamentele de voce), valoarea chiriei pentru anumite echipamente și ratele pentru achiziționarea unor produse, dacă este cazul. 

     

În funcție de anumite situații, pe factura ta mai pot apărea următoarele date:

dacă ai activat un serviciu nou, pe factură vei putea vedea informații despre:

  • taxa de abonament si eventualele opțiuni, pentru perioada cuprinsă între data intrării în vigoare a contractului și prima data de facturare (prorata)
  • taxa de abonament si eventualele opțiuni pentru luna următoare de facturare, deoarece plata abonamentului se realizeaza de fiecare data cu o luna in avans
  • TVA-ul

în cazul în care au existat întârzieri la plată peste termenul scadent, vei regăsi pe factură și secțiunea Penalități. Acestea sunt în cuantum de 0,5% din valoarea facturii neachitate pentru fiecare zi de întârziere, inclusiv perioada de amânare a plății, dacă a fost solicitată.

dacă ai solicitat emiterea facturii detaliate în format tipărit, vei regăsi și această sumă, respectiv 1eur/lună, fără TVA sau 1,19 eur/lună, TVA inclus.

dacă ai solicitat închiderea contractului de servicii Orange Romania Communications, pe ultima factură vei regăsi 

  • eventualul cost suplimentar înregistrat în luna de facturare finalizată
  • TVA-ul
Ți-a fost de ajutor informația?
3 din 6 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne