Ce erori pot apărea la reîncărcare

  • Dacă achiziţionezi un tichet sau cartelă de reîncarcare şi atunci când încerci să reîncarci primeşti mesaj că acel cod este deja utilizat te rugăm să mergi cu acesta la magazinul de unde l-ai cumpărat, pentru ca situaţia să fie verificată de către colegii noştri.
  • Dacă nu ai primit creditul solicitat în urma reîncărcării, te rugăm să ne contactezi şi un consultant Orange va rezolva situaţia in cel mai scurt timp posibil.
  • Dacă ai răzuit în exces codul de pe cartela de reîncărcare:  
    • poți să ne trimiți cartela respectivă prin poşta, însoţită de un mesaj care să conţină datele tale personale şi cele de contact, la adresa noastră din strada Gara Herăstrău, numarul 4, sector 2 Bucureşti
    • poţi veni într-un shop Orange, având la tine cartela de reîncărcare şi un act de identitate. Orice variantă alegi, noi vom verifica situația şi îţi vom oferi o soluţie potrivită.

 

Ți-a fost de ajutor informația de mai sus? 6 din 20 de persoane au considerat că acest articol a fost util
Nu ai găsit ce căutai?
Caută în FAQ
Contactează-ne