×

Ce erori pot apărea la plata cu cardul și ce înseamnă?

Îți prezentăm câteva dintre mesajele de eroare pe care le poți primi atunci când faci o plată online cu cardul bancar:

 

Mesaj: Ne pare rău dar nu am putut procesa plata deoarece a fost o problemă în comunicarea cu banca emitetentă a cardului.Te rugăm încearcă din nou mai târziu.

Semnificație:

  • tranzacția a fost trimisă spre autentenficare la banca emitentă si acordul de procesare nu a fost returnat
  • tranzacția a fost refuzată de banca emitentă
  • autentificarea deținătorului de card a eșuat la banca emitentă

Pentru oricare dintre aceste situații, în cazul în care mesajul se repetă, îți recomandăm să iei legătura cu banca la care ai deschis contul asociat cardului.

Mesaj: Ne pare rău dar nu am putut procesa plata deoarece sunt fonduri insuficiente

Semnificație: Cardul folosit nu are suficiente fonduri pentru a finaliza tranzacția cu success

 

Mesaj: Ne pare rău dar nu am putut procesa plata deoarece mai este înregistrată o plată cu aceleași detalii.

Semnificație: Mai există o tranzacție cu aceleași detalii (suma,card,transaction id) în ultimele minute

 

Mesaj: Ne pare rău dar nu am putut procesa plata. Te rugam încearcă din nou mai târziu sau contactează Serviciul Clienți Orange dacă problema persistă.

Semnificație:

  • Validarea antifraudă a eșuat
  • Eroare de conexiune
  • Tranzacție invalidă

 

Mesaj: Ne pare rău dar nu am putut procesa plata deoarece datele cardului nu sunt corecte. Contactează Serviciul Clienți Orange dacă problema persistă.

Semnificație: Astfel de mesaje sunt recepționate din partea băncii atunci când:

  • Cardul nu există
  • Cardul a expirat
  • Trazacția nu este validată
Ți-a fost de ajutor informația?
24 din 46 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne