Descoperă noua secţiune Orange Help! Aici găseşti rapid informaţii utile şi articole interesante despre produsele şi serviciile Orange. Te aşteptăm să ne vizitezi şi să ne spui părerea ta.
Serviciile mele Orange
Telefonul meu Orange
Servicii fixe
Orange Money
Servicii de urgenta
Serviciile mele Orange
Telefonul meu Orange
Servicii fixe
Orange Money
Servicii de urgenta
Îți prezentăm câteva dintre mesajele de eroare pe care le poți primi atunci când faci o plată online cu cardul bancar:
Mesaj: Ne pare rău dar nu am putut procesa plata deoarece a fost o problemă în comunicarea cu banca emitetentă a cardului.Te rugăm încearcă din nou mai târziu.
Semnificație:
Pentru oricare dintre aceste situații, în cazul în care mesajul se repetă, îți recomandăm să iei legătura cu banca la care ai deschis contul asociat cardului.
Mesaj: Ne pare rău dar nu am putut procesa plata deoarece sunt fonduri insuficiente
Semnificație: Cardul folosit nu are suficiente fonduri pentru a finaliza tranzacția cu success
Mesaj: Ne pare rău dar nu am putut procesa plata deoarece mai este înregistrată o plată cu aceleași detalii.
Semnificație: Mai există o tranzacție cu aceleași detalii (suma,card,transaction id) în ultimele minute
Mesaj: Ne pare rău dar nu am putut procesa plata. Te rugam încearcă din nou mai târziu sau contactează Serviciul Clienți Orange dacă problema persistă.
Semnificație:
Mesaj: Ne pare rău dar nu am putut procesa plata deoarece datele cardului nu sunt corecte. Contactează Serviciul Clienți Orange dacă problema persistă.
Semnificație: Astfel de mesaje sunt recepționate din partea băncii atunci când: