×

Accesează
contul existent

Ce fac dacă am uitat PIN-ul setat ca parolă pentru mesageria vocală?

Dacă ai uitat PIN-ul setat ca parolă pentru mesageria vocală, poți să soliciți resetarea lui doar prin apel la Serviciul Clienți – 300. În felul acesta mesajele se păstrează. Dacă dorești, poți să dezactivezi și să reactivezi mesageria vocală și apoi să setezi un PIN nou în procesul de reconfigurare a mesageriei vocale. Este bine de știut însă că, în acest caz, odată cu dezactivarea mesageriei vocale, este posibil ca mesajele existente să fie șterse fără a putea fi recuperate.

Ți-a fost de ajutor informația?
0 din 0 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne
Articol - Comunitatea Orange