Ce trebuie să fac dacă nu pot activa eSIM-ul?

  1.  Asigură-te că ai instalată ultima versiune disponibilă de sistem de operare
  2.  Verifică valabilitatea înscrisă pe codul de activare
  3.  Asigură-te că dispozitivul tău mobil este conectat la o rețea de internet  Wi-Fi în momentul scanării codului QR de activare. 
  4.  Rescanează codul de activare
  5.  Restartează dispozitivul mobil pe care ai instalat profilul de eSIM
  6.  Asigură-te că după instalare ai introdus codul PIN
  7.  În cazul în care eroarea persistă, vizitează cel mai apropiat magazin Orange sau contactează Serviciul Clienți Orange la numărul scurt 300
Ți-a fost de ajutor informația de mai sus? 3 din 4 de persoane au considerat că acest articol a fost util
Nu ai găsit ce căutai?
Caută în FAQ
Contactează-ne

Părerea ta este importantă pentru noi, lasă-ne feedbackul tău

Feedback

sus