Ce trebuie să știu despre serviciul apelul 4G

Pentru a beneficia de serviciul Apel 4G trebuie ca ambii interlocutori:

  • Să se afle în aria de acoperire 4G
  • Să aibă un telefon compatibil cu noua tehnologie, achiziţionat din magazinele Orange, cu ultima versiune de soft disponibilă instalată
  • Să aibă un abonament sau o opţiune PrePay activă care oferă acces la serviciul 4G
  • Să aibă o cartelă SIM 4G, care se poate obţine gratuit din orice Orange shop

Activarea serviciului Apel 4G este automată. În cazul în care îndeplineşti condiţiile de eligibilitate, la efectuarea primului apel în aria de acoperire 4G se va activa şi serviciul. Poţi verifica faptul că ai acces la serviciu prin prezenţa logo-ului Apel 4G pe ecranul telefonului, în partea de sus a ecranului, sau vei vedea că reţeaua 4G rămâne prezentă la apelare. Chiar dacă ai ieşit din zona de acoperire 4G, vei putea continua apelul de voce.

Pentru a dezactiva serviciul Apel 4G, intră în meniul telefonului la setări - setări reţea şi selectează dezactivarea Apelului 4G. Reactivarea serviciului o poţi face parcurgând aceiaşi paşi.

Apelul de voce în reţeaua 4G, disponibil doar la nivel național, consumă din minutele incluse în abonamentul tău sau în opţiunea PrePay. Dacă ai consumat resursele din abonament sau din opţiune, tariful este cel standard pentru apeluri de voce, corespunzător planului tău tarifar. În roaming vei fi taxat conform tarifelor de roaming pentru țara în care călătoreşti.

Descoperă ce înseamnă apelul 4G şi în tutorialul video pe care l-am pregătit pentru tine. 

  • Video 1

Ți-a fost de ajutor informația de mai sus? 25 din 31 de persoane au considerat că acest articol a fost util
Nu ai găsit ce căutai?
Caută în FAQ
Contactează-ne