×

Cum contactez serviciul Clienti Orange Money?

  • Dacă ai întrebări sau probleme în legătură cu serviciile financiare digitale oferite de Orange Money, intră în aplicaţia mobilă Orange Money şi alege din meniu secţiunea Contact, opţiunea Scrie-ne. Ne poţi lăsa oricând un mesaj care va fi preluat de un operator în timpul orelor de program: de luni pana vineri de la 09:00 la 20:00.
  • Dacă vrei să ne scrii un mail, îl poţi transmite la adresa contactorangemoney@orange.com.
  • Dacă din diverse motive nu ai acces la aplicaţia Orange Money, ne poţi apela la numărul 300, tasta 2 – Serviciul Orange Money (gratuit) sau la 0374 300 300 (tarifat normal conform abonamentului de servicii de comunicaţii electronice aferent numărului tău). Te ajutăm 24/7 cu situaţiile urgente (suspendarea accesului la card/cont în caz de furt/pierdere/tranzacţii nerecunoscute). Pentru alte solicitări, îţi putem răspunde de luni până vineri de la 09:00 la 18:00.
Ți-a fost de ajutor informația?
52 din 63 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne