Cum pot activa sau dezactiva o opţiune Prepay

Înainte de a activa o opțiune din creditul pe care tocmai l-ai reîncărcat, asigură-te că în prealabil ai închis orice sesiune de internet, imediat după reîncărcare. Astfel, creditul necesar activării opţiunii nu va fi utilizat parţial sau total navigând pe net.

Pentru a activa o opţiune pe contul tău PrePay, ai la dispoziție una dintre următoarele modalităţi:

  •  accesează Contul tău online, secţiunea Opțiuni şi tarife - modificare opţiuni
  •  accesează aplicaţia Contul meu Orange (Android si iOS)
  •  apelează *100#, serviciul SelfCare, ramura Promoţii/Optiuni
  •  apelează numărul scurt dedicat fiecărei opţiuni
               ⇒ de exemplu: opţiunea de 6 € credit – prin apel la 206

               ⇒ de exemplu: opţiunea Internet de 6 € credit - SMS cu textul „net6”

Activarea unei opţiuni nu măreşte perioada de activitate a SIM-ului. Poţi folosi traficul din opţiune în perioada de activitate a SIM-ului şi în perioada de valabilitate a opţiunii. După perioada de activitate, SIM-ul are o perioadă de graţie de 240 de zile.

Dezactivarea unei opțiuni se poate face prin apel la *100#, ramura Promoţii. Dacă ai o opţiune cu minute activă şi vrei să o înlocuieşti cu o altă opţiune, cea veche va fi dezactivată automat. Beneficiile vor fi disponibile până la data lor iniţială de valabilitate. În cazul în care dezactivezi o opţiune de internet, vei pierde beneficiile neutilizate în momentul dezactivării.

 

Ți-a fost de ajutor informația de mai sus?
( 59 voturi )
Nu ai găsit ce căutai?
Caută în FAQ
Contactează-ne

sus