Cum pot activa sau dezactiva o opţiune Prepay

Înainte de a activa o opțiune din creditul pe care tocmai l-ai reîncărcat, asigură-te că în prealabil ai închis orice sesiune de internet, imediat după reîncărcare. Astfel, creditul necesar activării opţiunii nu va fi utilizat parţial sau total navigând pe net.

Poţi activa o opţiune pe contul tău PrePay:
 

  •  din contul tău My Orange online, secţiunea Opțiuni şi tarife - modificare opţiuni
  •  în aplicaţia My Orange (Android si iOS)


Alte modalităţi:

               ⇒ de exemplu: opţiunea Internet de 6 € credit - SMS cu textul „net6”

Important!

Activarea unei opţiuni nu măreşte perioada de activitate a SIM-ului. Poţi folosi traficul din opţiune în perioada de activitate a SIM-ului şi în perioada de valabilitate a opţiunii. După perioada de activitate, SIM-ul are o perioadă de graţie de 240 de zile.

 

Dezactivarea unei opțiuni se poate face:

  • din contul tău My Orange, secţiunea Opţiuni şi tarife - modificare opţiuni (vezi imagine) 
  • prin apel la *100# , ramura Contul meu, opțiuni și blocare număr, apoi Opțiuni active.  Vei vedea afișate opțiunile active în contul tău în momentul respectiv.

    1. dacă ai activă o opțiune recurentă, selectează « anulare reactivare opțiune » pentru a activa apoi opțiunea care te interesează

    2. daca ai activă o opțiune cu minute,  selctează “dezactivează opțiune”

Dacă ai o opţiune cu minute activă şi vrei să o înlocuieşti cu o altă opţiune, cea veche va fi dezactivată automat. Beneficiile vor fi disponibile până la data lor iniţială de valabilitate. În cazul în care dezactivezi o opţiune de internet, vei pierde beneficiile neutilizate în momentul dezactivării.

 

Ți-a fost de ajutor informația de mai sus? 70 din 192 de persoane au considerat că acest articol a fost util
Nu ai găsit ce căutai?
Caută în FAQ
Contactează-ne