Cum pot să fac o reîncărcare automată (programată)

Reîncărcarea automată (programată) îți permite să reîncarci un cont PrePay lunar, în mod automat, la aceeași dată şi cu valoarea/opţiunea aleasă de tine.

Pentru a programa o astfel de reîncărcare, folosește una dintre modalitățile:

  • fie din contul tău My Orange, secţiunea reîncărcare PrePayreîncărcare automată
  • fie prin apel la SelfCare, *100#, ramura reîncărcare PrePay, ramura programare

Poți modifica sau anula în orice moment programările făcute, folosind același meniu utilizat pentru programarea reîncărcărilor.

Pentru mai mult control asupra programãrilor facute :

  • poţi alege varianta de reîncãrcare cu confirmare, prin care ţi se va cere acordul înainte de fiecare reîncãrcare. Cu o zi înaintea datei selectate pentru reîncărcare, vei primi un mesaj scris de confirmare. Pentru a confirma reîncărcarea, trimite înapoi printr-un mesaj scris cuvântul "DA", în cel mult 24 ore. În caz contrar, se va considera că nu se dorești efectuarea reîncărcării. Doar primul răspuns va fi luat în considerare.
  • dacã este aleasã varianta fãrã confirmare, vei fi înștiințat printr-un mesaj scris doar dupã ce reîncãrcarea programată a fost efectuatã.

După ce reîncărcarea lunară a fost făcută, vei primi o notificare printr-un mesaj scris cu următoarele informații: numărul PrePay reîncărcat și valoarea totală reîncărcată. De asemenea, posesorul numărului PrePay reîncărcat va primi un mesaj scris prin care i se comunică valoarea totală cu care i s-a mărit creditul și data reîncărcării. Mai multe informa'ii despre reîncărcarea automată găseşti aici

Ți-a fost de ajutor informația de mai sus? 20 din 23 de persoane au considerat că acest articol a fost util
Nu ai găsit ce căutai?
Caută în FAQ
Contactează-ne