Cum pot să fac o schimbare de titular

Pentru schimbarea de titular este necesar ca vechiul şi noul titular să se prezinte împreună la un magazin Orange, pentru semnarea unui contract de cesiune, prin care noul titular preia toate drepturile şi obligațiile vechiului titular.

Pentru această schimbare, este nevoie de următoarele documente, în original:

  • abonat persoana fizică: buletinul/ cartea de identitate
  • abonat persoana juridica: buletinul/ cartea de identitate şi o împuternicire pentru persoana care reprezintă firma, în cazul în care nu este persoana de decizie sau cea declarată ca persoană de contact, în baza noastra de date; pentru încheierea acestui contract este necesara şi stampila firmei; dacă reprezentantul firmei este administrator sau asociat, acesta trebuie să prezinte statutul firmei, prin care să dovedească faptul ca ocupă funcția respectivă

Lista documentelor necesare pentru încheierea unui nou contract de abonament se găseşte aici 

Orange România îşi rezervă dreptul de a solicita noilor clienți valoarea unuia sau a mai multor abonamente, în avans. Valoarea avansului va fi stabilită de Orange România şi va fi returnată clientului sub formă de reducere la plata abonamentului în primele luni de facturare.
 

 

Ți-a fost de ajutor informația de mai sus? 26 din 37 de persoane au considerat că acest articol a fost util
Nu ai găsit ce căutai?
Caută în FAQ
Contactează-ne