×

Cum procedez pentru restituirea soldului existent pe codul meu de abonat?

În cazul în care în contul tău Orange există o sumă de bani în plus, aceasta se scade automat din facturile emise ulterior sau poți solicita returnarea acesteia. Returul banilor se poate face într-un cont bancar, prin mandat poștal sau în contul unui alt abonat Orange. 
 
Pentru a procesa cererea, te rugăm să urmezi pașii de mai jos: 
  1. Descarcă și completează formularul de aici
  2. Trimite formularul completat prin inermediul secțiunea de Contact și feedback - Scrie-ne din aplicația My Orange sau îl poți lăsa într-un magazin Orange.
 
Solicitarea ta de retur va fi procesată într-un termen de maximum 30 de zile lucrătoare de la primirea acesteia
Ți-a fost de ajutor informația?
84 din 95 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne