×

Cum returnez echipamentele dacă sunt client Orange Romania Communication?


Daca te-ai hotărât să reziliezi serviciile de voce fixă și/sau televiziune și/sau internet oferite de Orange Romania Communications, primul pas este să ne contactezi. Află aici cum poți face acest lucru.

 

Returnarea echipamentelor prin curier Cargus (gratuită pentru client)

Odată formalizată și confirmată solicitarea de reziliere, serviciile vor fi deconectate după 30 de zile de la data înregistrării solicitării tale. La acel moment vei primi un mesaj scris (sms) în care vei găsi enumerate echipamentele pe care le-ai primit în custodie/chirie și pe care trebuie să le returnezi în contextul rezilierii serviciilor fixe. În maximum 2 zile de la primirea mesajului, un curier Cargus te va contacta telefonic pentru a prelua echipamentele de la adresa pe care ne-ai comunicat-o la momentul transmiterii cererii de reziliere sau direct de la adresa unde sunt furnizate serviciile pentru care ai formulat cererea de reziliere. Acesta este un serviciu oferit gratuit.

Echipamentele pot fi predate curierului Cargus fie de titularul abonamentului, fie de o altă persoană.

Ambalează coletul corespunzător, folosind o cutie sau o pungă cu bule (pentru echipamentele de dimensiuni mici, ex. Card CI+) pentru a proteja echipamentele de o eventuală deteriorare pe durata transportului.

La predarea coletului, vei primi de la curierul Cargus și o notă de transport pe care o poți păstra, fiind o confirmare a predării coletului și a AWB-ului asociat comenzii de ridicare.

 

Echipamente pe care trebuie să le returnezi în cazul rezilierii serviciilor fixe de internet sunt cele primite în Chirie, precum:

  • Router/ONT
  • Alimentator

Echipamente pe care trebuie să le returnezi în cazul rezilierii serviciilor fixe de televiziune sunt cele primite în Chirie, precum:

  • STB (set top box), adică decodorul pentru serviciile de televiziune
  • Card CI+ - inserat in STB-ul care permite decodarea canalelor TV
  • Telecomanda (în cazul STB-urilor)
  • Alimentator

Dacă beneficiezi și de alte servicii fixe (voce fixă, Smart Wi-Fi, TV Smart Stick) pentru care ai primit echipamente în custodie, atunci este necesar să le returnezi și pe acestea (exemplu: telefon fix DECT, Google Chromecast, Router FMS 4G, etc.)

 

În cazul imposibilității predării echipamentelor către curierul Cargus

În eventualitatea în care nu ai putut să te întalnești cu curierul, poți merge exclusiv în oricare dintre magazinele Orange Romania Communications (https://www.orange.ro/shops ) - cele marcate pe hartă cu mov - pentru returnarea gratuită a echipamentelor primite în custodie. Vei fi notificat și printr-un mesaj scris (sms) cu privire la termenul limită și lista echipamentelor pe care trebuie să le returnezi.

 

Important !
Echipamentele vor fi recepționate în magazinele Orange Romania Communications numai dacă există o cerere de reziliere înregistrată, iar serviciile au fost desființate. Dacă aceste condiții nu sunt îndeplinite, colegii din magazin nu vor putea prelua echipamentele, însă te vor ajuta să formulezi solicitarea de reziliere a serviciilor fixe (în cazul în care nu a fost inregistrată) pentru ca ulterior să fie parcurs procesul de recuperare a echipamentelor, descris mai sus.

Echipamentele pot fi predate în magazinele Orange Romania Communications fie de către titularul abonamentului, fie de o altă persoană, dacă este precizat codul de client în vederea identificării contractului.

 

Returnarea echipamentelor prin orice serviciu de curierat (cost suportat de client)

În cazul în care nu a fost posibilă predarea echipamentelor curierului Cargus sau într-un magazin Orange Romania Communications, ai la dispoziție încă o modalitate de returnare: prin orice serviciu de curierat, achitând taxa aferentă acestui serviciu, la adresa punctului de colectare: CTDI ROMANIA SRL: Strada Buiacului nr 2, Corp Logicor Clădirea B, Unitățile B2/B6, intrare B6, 077135, Mogoșoaia, Ilfov. 

NU este posibilă predarea personală la locație.

Dacă optezi pentru trimiterea echipamentelor prin curier, pentru a te putea identifica la momentul recepției echipamentelor, te rugăm să precizezi pe colet numele titularului, codul de abonat și nr. cererii de desființare; alternativ, poți atașa o copie a unei facturi de servicii.

Odată ajunse echipamentele la punctul de colectare (atât pentru coletele ridicate de curierul organizat de Orange Romania Communications, cât și pentru cele pe care le trimiți pe cont propriu către punctul de colectare), vei primi de la noi confirmarea recepționării integrale sau parțiale a echipamentelor printr-un mesaj (sms). Dacă doar o parte dintre echipamente a fost returnată, îți vom comunica în sms echipamentele lipsă astfel încât să îți fie ușor să le returnezi și pe acelea (în magazin Orange Romania Communications sau prin expediție la punctul de colectare de mai sus).

 

Denunțare unilaterală (la inițiativa Orange Romania Communications) pentru neplata facturilor de servicii

În eventualitatea denunțării unilaterale pentru neplata facturiilor emise, după deconectarea serviciilor, este necesar să returnezi echipamentele primite în custodie. Și în acest caz, returnarea este posibilă prin oricare dintre cele 3 metode expuse mai sus:

  • returul prin curierul pus la dispoziție de către noi, fără costuri
  • prezentarea într-un magazin Orange Romania Communications
  • trimiterea echipamentelor prin curier la punctul de colectare achitând taxa de transport

Indiferent de tipul rezilierii, la cererea ta sau denunțarea unilaterală pentru neplata facurilor emise, dacă nu returnezi toate echipamentele primite în chirie aferente serviciilor fixe desființate, vor fi aplicate taxe de nereturnare care se vor regăsi pe factura de servicii.

Valoarea taxelor poate fi consultată în broșura de Termeni și Condiții Orange Romania Communications detaliate aici

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ți-a fost de ajutor informația?
46 din 49 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne