×

Cum returnez echipamentele dacă sunt client Orange Romania Communication?


Daca te-ai hotărât să reziliezi serviciile de voce fixă și/sau televiziune și/sau internet oferite de Orange Romania Communications, primul pas este să ne contactezi. Află aici cum poți face acest lucru.
Odată formalizată și confirmată, solicitarea de reziliere, serviciile vor fi deconectate după 30 de zile de la data solicitării tale.
Ulterior deconectării serviciilor de televiziune&internet solicitate, în termen de maximum 5 zile calendaristice, te poți prezenta exclusiv  în oricare dintre magazinele Orange Romania Communications - cele marcate pe hartă cu mov - pentru returnarea gratuită a echipamentelor primite în custodie. Vei fi notificat și printr-un mesaj scris (sms) cu privire la termenul limită.

Echipamente pe care trebuie să le returnezi în cazul rezilierii serviciilor fixe de internet:
•    Router/ONT
•    Alimentator

Echipamente pe care trebuie să le returnezi în cazul rezilierii serviciilor fixe de televiziune:
•    STB (set top box) - decodorul pentru serviciile de televiziune
•    Card CI+ (cardul inserat în STB-ul care permite decodarea canalelor TV)
•    Telecomanda
•    Alimentator

Echipamentele pot fi recepționate doar în magazinele Orange Romania Communications numai dacă există o cerere de reziliere înregistrată, iar serviciile au fost deconectate. Dacă aceste condiții nu sunt îndeplinite, colegii din magazin nu vor putea prelua echipamentele, însă te vor ajuta să formulezi solicitarea de reziliere a serviciilor fixe în cazul în care nu a fost înregistrată.

Echipamentele pot fi predate în magazinele Orange Romania Communications fie de către titularul abonamentului, fie de o alta persoană, dacă este precizat codul de client în vederea identificării contractului.

În eventualitatea în care nu poți preda echipamentele într-un magazin Orange Romania Communications în termen de 5 zile de la deconectarea serviciilor (conform SMS-ului de notificare), un technician se va deplasa la adresa stipulată în contract pentru a recupera echipamente. Costul recuperării echipamentelor prin deplasarea tehnicianului este de 6 Eur (TVA inclus) și îl vei regăsi pe următoarea factura de servicii.
De asemenea, poți expedia echipamentele și prin curier/poștă, achitând taxa de transport, la adresa: Str. Râului nr 397, Craiova, Dolj. NU este posibilă predarea personală la locație. Asigură-te că ambalezi coletul corespunzător, folosind cutie/pungă cu bule pentru a proteja echipamentele de o eventuala deteriorare în urma transportului.

În eventualitatea denunțării unilaterale pentru neplata facturiilor emise, după deconectarea serviciilor, este necesar să returnezi echipamentele primite în custodie. Și în acest caz, returnarea este posibilă prin oricare dintre cele 3 metode expuse mai sus:

  • vizită personală într-un magazin Orange Romania Communications
  • aștepți vizita tehnicianului și i le predai acestuia sau
  • trimiți echipamentele prin curier/poștă.  

Indiferent de tipul de reziliere, la cererea clientului / denunțare unilaterală pentru neplata facurilor emise, dacă nu returnezi toate echipamentele primite în custodie aferente serviciilor de internet&televiziune indicate mai sus, vor fi aplicate taxe de nereturnare care se vor regăsi pe factura de servicii.
Valoarea taxelor poate fi consultată în broșură de Termeni și condiții Orange Romania Communications detaliate aici.


 

Ți-a fost de ajutor informația?
30 din 33 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne