Cum se facturează consumul din roaming

Când ești în altă tară, ești facturat de Orange pe baza datelor primite de la rețeaua / rețelele partenere în care te-ai înregistrat. Informațiile despre consum, resurse disponibile și cost suplimentar se pot actualiza cu întârziere, din cauza duratei transferului internaţional de informaţii, dintre Orange și operatorii parteneri.

Este posibil ca prima factură emisă pentru perioada în care ai folosit telefonul în altă țară să conţină o listă  incompletă a costurilor / convorbirilor efectuate în  roaming  - acestea putând fi facturate chiar şi în a treia  factură emisă  (cel mai târziu) de la întoarcerea în ţară.

Poți verifica oricând factura detaliată (desfasuratorul) in contul tau My Orange sau în aplicația My Orange.

Ți-a fost de ajutor informația de mai sus? 1 din 2 de persoane au considerat că acest articol a fost util
Nu ai găsit ce căutai?
Caută în FAQ
Contactează-ne