×

Despre decodarea telefoanelor

Dacă ai achiziționat un dispozitiv care poate să funcţioneze doar în rețeaua Orange, îl poți decoda, pentru a putea să-l foloseşti în orice reţea.

Serviciul de decodare este asigurat de către Orange România pe parcursul duratei medii de utilizare a acestuia, menționată de producător în certificatul de garanție. Ulterior, decodarea va fi oferită în măsura în care este posibil acest lucru din punct de vedere tehnic.

Dispozitivele cumpărate de la Orange România sunt deblocate în conformitate cu recomandările ANCOM (Autoritatea Națională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicații) şi nu implică şi eventuale reparații ale defecțiunilor dispozitivului, existente la momentul la care se solicită respectiva deblocare. Pot fi decodate doar terminalele blocate în rețeaua Orange România, nu şi ale altor operatori.

În funcție de modalitatea prin care ai cumpărat dispozitivul, decodarea poate fi:

  • gratuită - dacă dispozitivul a fost cumpărat la preț standard, fără obligații contractuale
  • taxată cu suma de 410 RON (TVA inclus) - dacă dispozitivul a fost cumpărat la un preț special, oferit cu abonament nou sau la prelungirea abonamentului existent, iar deblocarea se solicită în timpul perioadei contractuale a abonamentului respectiv
  • gratuită - dacă dispozitivul a fost cumpărat la un preț special, oferit cu abonament nou sau la prelungirea abonamentului existent, iar deblocarea se solicită după expirarea perioadei contractuale a abonamentului
Ți-a fost de ajutor informația?
441 din 584 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne