În ce situații trebuie să achit o garanţie sau să fac o plată în avans

Există câteva situații în care ți se poate cere să achiți un avans, după ce se face o analiză a potențialului risc financiar. În această analiză, se ține cont de criterii precum : istoric de plată, tipul şi numărul abonamentelor şi serviciilor solicitate şi înregistrarile existente în bazele de date cu debitori care au înregistrat întârzieri la efectuarea oricaror plăți, de orice natură.

La activarea unui abonament nou în rețea : ți se poate solicita un fond de garanție pentru o perioadă de 3 luni. După ce expiră cele 3 luni, suma achitată de tine se virează direct în contul de facturi şi va fi utilizată pentru a acoperi valoarea facturilor ce se vor emite ulterior pentru abonamentul nou activat.

Pentru activarea serviciului Roaming : garanția care îți poate fi solicitată se va constitui sub forma unui avans şi se va vira direct în contul tău de facturi. Avansul plătit se va regăsi pe prima situație financiară şi va diminua suma totală de plată din acea factură.

Mai multe informații despre fondul de garanție gaseşti în Termeni si conditii pentru utilizarea abonamentelor Orange  

Ți-a fost de ajutor informația de mai sus? 12 din 25 de persoane au considerat că acest articol a fost util
Nu ai găsit ce căutai?
Caută în FAQ
Contactează-ne