Pot să ridic comanda dintr-un magazin fizic?

Da, un produs comandat din Magazinul online poate fi ridicat dintr-un shop Orange, indiferent de tipul tranzacţiei (prelungire contractuală, abonament nou sau preţ standard). Este important să știi că ridicarea telefonului se poate face doar de către titularul abonamentului pe baza cărții de identitat. 
Iată paşii pe care trebuie să îi urmezi: 

  • după ce ai adăugat produsele comandate in coşul de cumpărături, alege opţiunea "Ridicare din magazin"
  • după selecţia judeţului şi a localităţii, vor fi afişate toate magazinele proprii Orange din oraşul respectiv, cu detalii despre programul din ziua curentă şi locaţia magazinului
  • în secţiunea "vezi detalii", vei găsi informaţii despre disponibilitatea produselor comandate, în funcţie de stocul disponibil:
                    ⇒ "Comandă disponibilă astăzi" înseamnă că toate produsele comandate sunt în stocul magazinului și le poți ridica chiar în ziua plasării comenzii
                    ⇒ "Comandă disponibilă mâine" înseamnă că produsele sunt disponibile în magazin, dar programul de lucru se încheie în mai puţin de 2 ore de la plasarea comenzii
                    ⇒ "Comandă parţial disponibilă" înseamnă că doar o parte dintre produsele comandate sunt în stocul magazinului
                    ⇒ "Comandă disponibilă din ziua curentă + 3 zile" înseamnă că produsele nu sunt în stoc dar vor fi trimise către magazin în termenul menţionat​
În cazul comenzilor parţial disponibile:
  • ai posibilitatea de a elimina produsele care nu sunt în stoc din coşul de cumpărături, pentru livrarea imediată a comenzii
  • sau poţi păstra toate produsele, va fi nevoie să aştepţi 3 zile pentru livrarea integrală a comenzii.

La finalul comenzii, poţi chiar planifica vizita în magazinul ales, pentru ridicarea produselor.

 

 

Ți-a fost de ajutor informația?
0 din 1 de persoane au considerat că acest articol a fost util

sus