×

SelfCare *100# Prepay

Serviciul Selfcare, disponibil prin apel gratuit la *100# îți oferă acces la următoarele informaţii şi servicii:

  • 1. Bonus și Promotii: activezi opțiuni de voce pentru cartela ta Prepay
  • 2. Roaming, internațional și mesagerie vocală poți activa și dezactiva serviciul de roaming, internațional sau mesagerie vocală și să îți adaugi opțiuni care să îți ofere minute sau internet în roaming sau minute internaționale
  • 3. Optiuni: poți să îți activezi opțiuni de voce, internet sau optiuni speciale cum ar fi Deezer, Orange Cloud sau Antivirus
  • 4. Credit si reîncărcare: efectuezi reîncărcări prin cod sau cumperi perioada de valabilitate pentru cartela ta. Poți utiliza reîncărcarea de urgență pentru SIM-ul tau PrePay, poți transfera credit sau reîncărca alt cont PrePay
  • 5. Contul meu, PUK și blocare număr: afli informații despre opțiunile active pe cont, programul Orange Phone Credit sau Orange Family. In plus, poți să blochezi un abonament în caz de pierdere sau să afli codul PUK
  • 6. Setări automate pentru internet și MMS 

Serviciul este disponibil non stop, oriunde în aria de acoperire Orange.

Poţi utiliza serviciul Self Care (*100#) şi atunci când te afli în străinătate. Acest serviciu este funcțional chiar dacă ai uitat să activezi serviciul roaming, din țară. Utilizarea *100# în roaming depinde de capabilităţile tehnice ale reţelei de telefonie mobilă străine. 

 
Ți-a fost de ajutor informația?
75 din 86 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne