21.10.2025, 10:09
By
Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store
Vanzarile de telefoane din seria iPhone 17 le-au depasit pe cele inregistrate de seria iPhone 16 cu 14% in primele 10 zile de disponibilitate in China si SUA.
Aceste doua piete sunt foarte importante pentru Apple si reprezinta principala destinatie pentru cea mai mare parte a vanzarilor de iPhone la nivel global, potrivit studiului Counterpoint Research privind vanzarile saptamanale de smartphone-uri in China si SUA pentru trimestrul 3 din 2025.
Dintre cele patru variante care fac parte din noua serie de telefoane, modelul de baza a fost principalul motor al vanzarilor, cu o crestere a vanzarilor cu aproape o treime.
iPhone 17 a avut performante bune, in special in China, unde consumatorii s-au aratat foarte interesati de oferta Apple.
"Modelul de baza iPhone 17 este foarte atractiv pentru consumatori, oferind un raport calitate-pret excelent. Un cip mai bun, un ecran imbunatatit, o memorie de baza mai mare, un upgrade la camera selfie - toate la acelasi pret ca iPhone 16 de anul trecut. Cumpararea acestui dispozitiv este o alegere evidenta, mai ales cand adaugi reduceri de la canale si cupoane. Simplu spus, ofera un raport calitate-pret extrem de bun, iar consumatorii chinezi recompenseaza Apple pentru asta."
Mengmeng Zhang, Senior Analyst, Counterpoint Research
In SUA, modelul 17 Pro Max a inregistrat cea mai puternica crestere a cererii, deoarece cei trei mari operatori au majorat subventiile maxime cu 10% (100 de dolari), reflectand o schimbare strategica spre segmentele de clienti ultra-premium de pe piata americana.
"Operatorii de aici doresc sa maximizeze valoarea pe durata de viata a dispozitivului prin transformarea subventiilor puternice pentru dispozitive in ani de venituri lunare mai mari din servicii, prin contracte de finantare pe 24 sau 36 de luni. Accentul pus pe ofertele Pro Max a facut dispozitivul Apple ultra-premium mai accesibil clientilor, consolidand tendintele de premiumizare si consolidand legaturile clientilor de mare valoare cu ecosistemul Apple."
Maurice Klaehne, Senior Analyst, Counterpoint Research
iPhone Air, doar cu eSIM, are performante putin mai bune decat iPhone 16 Plus, iar indoielile privind disponibilitatea sa pe piata din China au fost ridicate odata cu anuntul oficial al precomenzilor care au inceput pe 17 octombrie.
"Aceasta este o etapa importanta pentru Apple si, in sens mai larg, pentru eSIM. Dar perioada de precomanda mai scurta si pretul ridicat, comparativ cu modelul de baza iPhone 17, cu specificatii si functii bogate, inseamna ca Air va ramane probabil o nisa initial".
Ivan Lam, Senior Analyst, Counterpoint Research.
Articolul iPhone 17, succes in China si SUA apare prima data in Go4IT.
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.