×

Accesează
contul existent

Cultura si divertisment

Încep campaniile de Crăciun: Un retailer a adus în România o selecție de peste 40 de calendare...

Încep campaniile de Crăciun: Un retailer a adus în România o selecție de peste 40 de calendare Advent 

25.11.2025, 13:17 Sursa: mediafax.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Supermarketul online Sezamo anunta introducerea in sortiment a peste 40 de tipuri de calendare Advent, parte din colectia speciala de Craciun. De la calendarele cu dulciuri premium si selectii rafinate de ciocolata, la variante cu bauturi alcoolice, ceaiuri aromate, cosmetice, dar si calendare Advent decorative ce pot fi personalizate chiar de catre clienti, retailerul ofera in acest an una dintre cele mai diverse si creative game de produse de sezon. Selectia include calendare Advent de la branduri consacrate precum Lindt, Ferrero, Marks & Spencer, Old St. Croix si Yves Rocher, produse unice importate special. Pe langa acestea, clientii pot gasi in categoria dedicata sarbatorilor intregul univers al pregatirilor de Craciun: decoratiuni festive, cosuri cadou, cozonaci si panettone, accesorii pentru ambalat si felicitari, seturi cadou, jocuri si jucarii, precum si toate ingredientele necesare pentru sesiuni de copt. Grupul Rohlik a lansat o campanie revolutionara de Craciun creata cu inteligenta artificiala. Campania se numeste "Aproape. Nu de data asta." si transmite un mesaj despre redescoperirea adevaratului sens al Craciunului: momente, liniste si apropiere reale. Campania este lansata simultan in toate cele cinci piete in care Grupul Rohlik opereaza. O campanie construita complet cu ajutorul AI, realizata intern "Aproape. Nu de data asta." a fost creata in intregime intern si alimentata complet de AI de catre un singur creator: Veronika Vondrkova, Art Manager al Grupului Rohlik. Campania a fost realizata folosind sapte instrumente de inteligenta artificiala, peste 1.500 de prompturi, peste 3.000 de elemente generate si apoi rafinate manual prin post-productie. In centrul campaniei se afla povestea unei familii care aproape pierde sensul Craciunului din cauza stresului si a pregatirilor, pana cand Rohlik ii ajuta sa petreaca sarbatoarea cu adevarat impreuna. Este o reamintire universala ca timpul este cel mai pretios cadou pe care il avem, iar Craciunul ar trebui trait, nu gestionat.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.



Articole asemanatoare