![]() |
20.06.2025, 15:23 Sursa: mediafax.ro
Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store
Primarul sectorului 4, Daniel Baluta, a sustinut vineri o conferinta de presa in interiorul santierului. El a confirmat inceperea lucrarilor din etapa a doua a proiectului de refacere a Planseului Unirii, aratand ce restrictii de circulatie vor exista in zona si care sunt rutele ocolitoare stabilite de Comisia de Circulatie din cadrul PMB si de Brigada de Politie Rutiera. Restrictiile si rutele ocolitoare valabile pentru toata durata lucrarilor "Soferii care vin de pe Bulevardul Corneliu Coposu din spre Universitate catre Patriarhie vor folosi acest drum provizoriu care este gata. Drumul are trei benzi de circulatie si trotuare. Una dintre benzi este destinata STB-ului. Circulatia pietonala catre statiile de metrou nu este afectata" , a comunicat Daniel Baluta. A doua restrictie este valabila pentru soferii care vin din spre Calea Victoriei sau dinspre bulevardul Eroilor. Acestia nu vor mai putea circula peste Splaiul Independentei care se va inchide intre Piata Natiunile Unite si statia de metrou Piata Unirii 1. "Soferii au la indemana o ruta colitoare prin fata Palatului Parlamentului si apoi pe Bulevardul Unirii in linie dreapta pentru a ajunge la Piata Unirii. Pe bulevardul Unirii, avem amenajate deja doua statii STB care vor functiona pe toata perioada restrictiilor de circulatie" a mai spus primarul sectorului 4. Restrictiile intra in vigoare sambata dimineata, 21 iunie, la ora 5. In principiu, aceste restrictii vor fi valabile pana la finalul anului, insa, in masura in care totul merge bine si nu vor aparea surprize, o parte din ele vor putea fi ridicate. Ce s-a gasit de fapt sub Piata Unirii Primele imagini din santier au relevat un sistem rutier suprapus peste o retea complexa de goluri, conducte vechi si elemente de beton armat intr-o stare avansata de deteriorare. Specialistii avertizeaza ca interventiile sunt complexe si prezinta provocari semnificative, in special din cauza interactiunii cu infrastructura existenta a metroului si cu retelele de canalizare publica. Conform informatiilor furnizate de Administratia Strazilor, in zonele cele mai afectate, structura planseului va fi complet refacuta, proces care include inlocuirea stratului de hidroizolatie si a armaturilor metalice corodate. Reprezentantii Metrorex au confirmat ca santierul nu va afecta operarea trenurilor de metrou, dar impune o monitorizare constanta, pe o baza zilnica. Autoritatile locale promit sa mentina un flux informational constant catre public si sa publice stadiul progresului saptamanal pe site-ul Primariei.
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.
20.06.2025, 16:50