×

Accesează
contul existent

Banci si asigurari

BRD continua strategia de sustinere a tinerelor generatii si a sportului romanesc printr-un...

BRD continua strategia de sustinere a tinerelor generatii si a sportului romanesc printr-un parteneriat cu fotbalistul Radu Dragusin

17.07.2025, 14:30 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

BRD-SocGen a anuntat semnarea unui parteneriat strategic cu Radu Dragusin, unul dintre liderii noii generatii de fotbalisti romani.

In calitate de ambasador, Radu Dragusin va fi implicat in campanii de comunicare, proiecte educationale si actiuni de mentorat, contribuind activ la consolidarea legaturii dintre sport si societate prin platforma BRD Locker Room. Parteneriatul marcheaza o noua etapa in strategia BRD de sustinere a tinerelor generatii si a sportului romanesc, printr-o abordare centrata pe autenticitate si implicare reala, a transmis BRD.

"Radu Dragusin, unul dintre cei mai promitatori si respectati jucatori romani ai noii generatii, este un exemplu de profesionalism, disciplina si dezvoltare continua. Cariera sa - construita pas cu pas, de la juniorat pana la cele mai importante competitii internationale - reflecta valorile in care BRD crede: excelenta, inspiratie si angajament pe termen lung. Dragusin se afla pe drumul lung si dificil al recuperarii dupa o accidentare serioasa, consolidand imaginea unui sportiv care nu renunta si care continua sa evolueze. El se alatura altor parteneriate BRD din sport, precum cele cu Federatia Romana de Handbal, CSM Bucuresti, CS Universitatea Cluj sau GO Scholarship."

"Suntem tare bucurosi sa il avem pe Radu Dragusin in echipa noastra, a BRD. Impartasim aceeasi viziune despre performanta, educatie si impact social. Impreuna cu Radu vom intra in vestiar, un loc in care povestile sportivilor prind viata, in care tinerii gasesc repere si unde se construieste viitorul prin munca, determinare si comunitate", a declarat Flavia Popa, Secretar General, BRD Groupe Societe Generale.

"Am simtit ca BRD intelege ce inseamna munca din culise - antrenamentele grele, disciplina zilnica, planurile care se construiesc in vestiar, nu doar pe teren. De aceea am acceptat acest parteneriat. BRD Locker Room e exact despre asta: despre ce nu se vede, dar face diferenta. E genul de proiect in care cred si pe care vreau sa-l sustin, pentru ca poate inspira generatia care vine", a spus Radu Dragusin.

BRD Locker Room este platforma strategica de comunicare dedicata sportului. Creata la intersectia dintre performanta, inspiratie si dezvoltare personala, Locker Room reuneste principalele parteneriate si investitii in sport si comunitate ale BRD - din handbal, fotbal si burse educationale - intr-un cadru coerent si autentic. Aici, sportul nu inseamna doar spectacolul de pe teren, ci si efortul din spate, momentele de vulnerabilitate, sustinerea celor din jur si curajul de a merge mai departe. Locker Room ofera publicului o perspectiva autentica asupra drumului catre performanta si creeaza punti reale intre generatii, intre fani si sportivi, intre visuri si realitate. Povestea Locker Room a inceput cu episodul dedicat Cristinei Neagu si implicarea in Gala de retragere a marii handbaliste, desfasurata pe 8 iunie, pe care BRD a sprijinit-o ca partener principal.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare