27.10.2025, 13:19 Sursa: zf.ro
Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store
Devhd, specializata in furnizarea de consultanta si servicii de transformare digitala, a inregistrat afaceri de aproximativ 6 milioane de lei in primele opt luni din anul 2025, in crestere cu peste 33% fata de aceeasi perioada a anului trecut, au transmis reprezentantii companiei printr-un comunicat. Acestia au adaugat ca accelereaza dezvoltarea de aplicatii proprii dar si de solutii personalizate pentru clienti, oferind servicii complete de architectura software, solution design si custom app development pentru organizatiile care doresc sa publice aplicatii sau integrari cu platforma pe ServiceNow Store, adresand astfel o piata globala.
"Ne concentram pe solutii care aduc valoare rapida clientilor - fie ca vorbim de optimizarea proceselor interne, de automatizarea serviciilor catre angajati sau de modernizarea interactiunilor cu clientii finali. Fiecare proiect e o dovada ca platforma ServiceNow poate deveni un hub unitar pentru toate aceste fluxuri", a spus Adrian Herdan, Cofondator si CEO Devhd.
Dupa lansarea AuditUP - care ofera monitorizare in timp real, automatizare de audit si protectie a configuratiilor critice, Devhd are in lucru doua aplicatii proprii noi, programate pentru lansare in urmatoarele 12 luni, au mai transmis reprezentantii companiei.
In paralel, directia dedicata dezvoltarii de aplicatii si integrari pentru clienti s-a dezvoltat prin atragerea in portofoliu a trei companii noi in ultimele sase luni, sustinuta de recomandari din ecosistemul ServiceNow. Devhd ofera acestor companii servicii end-to-end: solution design, arhitectura, consultanta si dezvoltare, precum si suport pentru publicarea aplicatiilor pe ServiceNow Store - un segment in care doar cativa parteneri regionali ServiceNow activeaza.
"Construim in paralel aplicatii proprii si solutii personalizate pentru clienti. Ajutam organizatiile sa isi transforme expertiza in produse scalabile si certificate, gata sa fie folosite de mii de instante ServiceNow din intreaga lume", a mai spus Adrian Herdan.
In 2025, compania a gestionat impactul noilor reglementari fiscale si al costurilor operationale prin consolidarea colaborarilor internationale si diversificarea portofoliului. Devhd a semnat un contract nou in Romania in domeniul healthcare si a demarat doua proiecte cu un client din Germania, in industria de asigurari.
Totodata, Devhd deruleaza un proiect de Customer Service Management (CSM) pentru un client nou, in linie cu directia globala a ServiceNow de a oferi solutii CSM tot mai accesibile si mai usor de scalat pentru companii de dimensiuni medii.
Odata cu integrarea nativa a AI Agents in platforma ServiceNow, Devhd vede in aceasta tehnologie un pas decisiv in evolutia automatizarii enterprise.
AI Agents pot deja sa actioneze autonom in fluxurile organizationale, reducand timpul de executie, costurile operationale si crescand productivitatea la scara.
"Vedem in AI Agents o componenta cu un potential urias, deja validat la nivel global. Urmatorul pas pentru noi este sa sprijinim clientii care doresc sa investeasca si sa adopte aceasta tehnologie, capabila sa transforme modul in care companiile lucreaza zi de zi, din IT pana in HR, Customer Service sau Finance", a adaugat Adrian Herdan.
Compania isi mentine prognoza de crestere anuala de circa 25%, sustinuta de proiecte aflate in derulare si de oportunitati noi. Cresterea este alimentata preponderent organic, cu un grad de utilizare a echipei de 100%, au mai transmis reprezentantii companiei. De asemenea, Devhd extinde procesul de recrutare, inclusiv pentru pozitii care necesita cunoasterea limbii germane.
In cadrul companiei lucreaza in prezent o echipa formata din peste 20 de specialisti certificati, care ofera expertiza completa in licentiere, consultanta, implementare, dezvoltare de aplicatii si suport continuu.
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.