×

Accesează
contul existent

Companii

Intr-o economie globala, unde concurenta creste vazand cu ochii, exista domenii unde brandul nu...

Intr-o economie globala, unde concurenta creste vazand cu ochii, exista domenii unde brandul nu conteaza?

17.05.2025, 00:06 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

In industria bunurilor de larg consum, dar si in moda sau electrocasnice, brandul a avut si continua sa aiba un rol major. In cazul altor sectoare, precum real-estate sau materiale de constructii, dar si in cazul afacerilor B2B, pana nu de mult, marca nu era perceputa ca fiind un ingredient-cheie in reteta de business. Acest lucru s-a schimbat. Brandul este pentru o companie ceea ce pentru oameni inseamna personalitatea si principiile de viata, crede Anca Rarau, managing partner al Brandocracy, platforma de consultanta in branding si marketing strategic. "Asadar, nu exista vreun domeniu in care brandul sa nu conteze. Prin exceptie, singurele situatii in care se poate afirma ca brandul conteaza mai putin sunt cele specifice companiilor care opereaza pe piete inchise, in economii centralizate, care au monopol si sunt detinute de stat. Intr-o piata cu un singur competitor, clientul este captiv, nu are posibilitatea de comparatie sau alegere. Dar chiar si in cazul unei companii-monopol, brandul devine extrem de relevant in situatia in care isi propune sa se extinda pe alte piete sau sa se listeze pe piete de capital externe", explica ea.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare