![]() |
04.07.2025, 00:00 Sursa: zf.ro
Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store
Festivalurile devin pentru romani un reper important de socializare si relaxare, iar vara este sezonul preferat pentru astfel de evenimente. Potrivit celui mai recent studiu realizat de Raiffeisen Bank in parteneriat cu Appinio, 7 din 10 romani, cu varste cuprinse intre 18 si 65 de ani, participa cel putin o data pe an la un festival din Romania. Aproximativ o treime dintre respondentii studiului merg la 2-3 festivaluri si doar 4% participa la mai mult de 3 astfel de evenimente, potrivit informatiilor transmise de reprezentantii bancii. "Seria noastra Despre Bani 1:1 merge mai departe cu un studiu care arata ca romanii nu doar iubesc festivalurile, dar isi doresc experiente digitale, rapide si sigure inclusiv cand vine vorba de plati. De aceea, continuam sa sustinem inovatia in banking si sa fim acolo unde sunt si clientii nostri, oferindu-le solutii care le fac viata mai usoara si distractia mai intensa." - Laura Mihaila, Director de Marketing, Comunicare & CX, Raiffeisen Bank Romania. Platile digitale se afla in topul preferintelor in ceea ce priveste metodele de plata in timpul festivalurilor, urmate de plata cu cardul fizic (40%). 44% dintre participantii la festivaluri prefera sa plateasca cu telefonul, 27% cu bratara de plati oferita de organizatori si 10% cu smart watch, in timp ce 45% prefera, in continuare, sa plateasca cash. Tinerii sub 35 de ani pot aloca chiar si peste 950 de lei, iar 3 din 10 respondenti spun ca bugetul lor este intre 300 si 500 de lei. Aproape jumatate dintre participanti se asteapta ca preturile produselor de la festival sa fie cu 10-24% mai mari decat in 2024, iar 18% estimeaza cresteri de peste 25%. Doar 15% dintre respondenti cred ca preturile vor fi mai mici comparativ cu anul anterior. Studiul este lansat cu ocazia primei editii a festivalului Neversea Kapital, ce va avea loc pe Arena Nationala din Bucuresti, intre 4 si 7 iulie 2025. Raiffeisen Bank este partener principal al evenimentului, continuand parteneriatul cu Neversea inceput in 2017. Mircea Nica
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.
04.07.2025, 09:30