20.10.2025, 19:39 Sursa: zf.ro
Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store
Trendyol, marketplace-ul de origine turca lansat pe plan local la inceputul anului 2024, a anuntat integrarea Carrefour pe platforma sa, marcand astfel prima colaborare cu un lant mare de retail alimentar din Romania. Momentan, clientii pot comanda doar produse non-alimentare (produse de baza si de larg consum) din aplicatia Trendyol, indiferent de proximitatea unui magazin fizic.
Gama listata acopera in prezent peste 200 de categorii de produse, printre acestea numarandu-se detergenti, produse pentru copii si bebelusi, cafea, articole de ingrijire personala, produse de curatenie, hrana pentru animale de companie, jucarii si electrocasnice mici.
Toate comenzile Carrefour plasate pe Trendyol vor fi livrate la nivel national prin FAN Courier, intr-un termen estimat de 72 de ore.
"Parteneriatul cu Carrefour reprezinta un pas important in consolidarea marketplace-ului Trendyol pe plan local. Romania este o piata-cheie de crestere pentru noi, iar aceasta colaborare ne ajuta sa ne extindem oferta de cumparaturi de zi cu zi, oferind acces rapid si convenabil la produse, la aceleasi preturi ca in magazine", a declarat Irem Yᅣlandil, Head of International Expansion la Trendyol.
De cealalta parte, retailerul de origine franceza mizeaza pe diversificarea canalelor de vanzare, punand un accent semnificativ pe brandurile proprii in cadrul acestui parteneriat.
"Acest parteneriat reprezinta un pas important in consolidarea strategiei noastre omnichannel si in diversificarea canalelor de vanzare. Am lansat acest proiect cu o selectie de produse de baza, in care marcile proprii Carrefour au o pondere semnificativa, acoperind categorii precum electrocasnice, articole pentru ingrijire personala si a casei, produse de bacanie si hrana pentru animale", a declarat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce si membru in Comitetul Executiv Carrefour Romania.
Pentru Carrefour, aceasta colaborare se adauga strategiei sale extinse de e-commerce, care include deja vanzari prin site-ul propriu carrefour.ro si parteneriate cu platformele de livrare rapida Bringo, Glovo, Wolt si Bolt Food.
Selectia de produse Carrefour de pe Trendyol urmeaza sa fie extinsa in curand, cu noi categorii precum electronice pentru casa si articole pentru gradina.
Pentru Trendyol, parteneriatul cu un retailer de ancora precum Carrefour vine dupa ce, din decembrie anul trecut, platforma a derulat un program accelerat de integrare a mii de afaceri locale, majoritatea fiind IMM-uri.
Dupa primele noua luni din acest an, Trendyol ajunsese la 3.500 de comercianti romani pe platforma, volumul generat de acestia crescand la 40% din totalul afacerilor de pe piata locala, de la 10% in urma cu doar patru luni, sustin reprezentantii companiei.
Pana la finalul anului, Trendyol si-a propus sa dubleze numarul de parteneri locali, in conditiile in care exista o cerere mare din partea acestora.
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.
20.10.2025, 20:25