×

Accesează
contul existent

Eveniment

ZF Retail Summit 2025. Panelul 4: Cum s-a schimbat comportamentul romanilor la shopping? Comertul...

ZF Retail Summit 2025. Panelul 4: Cum s-a schimbat comportamentul romanilor la shopping? Comertul modern se muta mai aproape de client: retailul mizeaza pe proximitate, eficienta si investitii

14.05.2025, 00:05 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

¬ "Clientii sunt foarte interesati de proximitate, sa-si poata rezolva toate nevoile intr-un singur loc." ¬ "Este important ca retailul sa ofere o anumita experienta clientului cand vine la cumparaturi. Dezvoltatorii si proprietarii de centre comerciale si mallul au inteles asta foarte bine." Comportamentul romanilor la shopping s-a transformat semnificativ in ultimii ani, iar companiile din retail se adapteaza din mers pentru a ramane relevante. Proximitatea, experienta integrata si accesul facil sunt printre cele mai importante cerinte ale clientilor, au spus participantii la panelul "Cum s-a schimbat comportamentul romanilor la shopping?" din cadrul evenimentului ZF Retail Summit 2025. "As zice ca pentru orice centru comercial care isi doreste sa ramana relevant este foarte important sa se adapteze nevoilor clientilor sai, este important sa aiba o anumita experienta clientul cand vine la cumparaturi. Si cred ca dezvoltatorii si proprietarii de centre comerciale si mallul au inteles asta foarte bine. Clientii sunt foarte interesati de proximitate, sa-si poata rezolva toate nevoile intr-un singur loc. Cred ca accesul este foarte important, partea logistica, sa oferi clientului locuri de parcare destule si o experienta", a spus Dana Radoveneanu, head of retail agency, Cushman & Wakefield Echinox. Ea a subliniat si un nou val de interes pentru investitii din partea brandurilor, inclusiv in zona de lux. "Exista interes de investitii, atat din partea brandurilor, cat si din partea partenerilor. Am vazut in ultima perioada nume noi si branduri asteptate - Kiko, Rituals. Vedem branduri si pe partea de food. Un subiect interesant este cel al brandurilor de lux, anul trecut am ajutat un brand de lux sa-si gaseasca locatie si vedem un interes pe segmentul acesta de lux."

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare