Tarif

Tichet de reîncărcare

Cumpără un tichet de reîncărcare și te bucuri în continuare de poveștile spuse la telefon cu prietenii, atunci când expiră opțiunea PrePay activă. Folosește codul de 14 cifre de pe tichet și îți reîncarci cartela PrePay cu credit de comunicare sau direct cu minute, SMS-uri și trafic de internet la viteze 4G.

Poți să reîncarci numărul tău PrePay cu un tichet de reîncărcare în orice punct de vânzare Orange. Primești credit de comunicare sau direct minute, SMS și internet, în funcție de nevoile tale. În plus, prelungești perioada activă și pe cea de grație a contului tău.

În cazul în care reîncarci direct cu minute, SMS-uri și internet, perioada de valabilitate a acestor resurse este de 30 de zile.

Alege creditul care ți se potrivește:

Euro credit Perioada activă (zile) Perioada de grație (zile)
1 15 -
2 15 -
3 15 -
4 30 180
5 - 6 30 300
7 - 11 60 300
12 - 18 90 300
19 - 99 120 300
100 - 200 150 300

Cum folosesc tichetul de reîncărcare?

Dacă ai un tichet de încărcare a unei cartele Orange PrePay, poți folosi oricare din metodele de mai jos pentru reîncărcare:

  • Formează 222 urmat de codul de reîncărcare, apoi apasă tasta de apelare. Informația se trimite direct către Orange în momentul apelării, iar apelul se oprește automat. Reîncărcarea îți va fi confirmată printr-un mesaj scris.
  • Tastează *122*cod de reîncărcare#, apoi apasă tasta de apelare. Informația se trimite direct către Orange în momentul apelării și apelul se oprește automat. Reîncărcarea îți va fi confirmată printr-un mesaj scris.
  • Sună la 222, selectează meniul de reîncărcare și ascultă cu atenție indicațiile
  • Din contul tău Orange
  • Apelează *100#, serviciul Self Care, selectează ramura “Reîncărcare” și urmează indicațiile de pe ecran

Întrebări frecvente

Solicită tichetul de reîncărcare în orice Orange shop, Orange store, magazin partener Orange sau în orice punct în care găsești afișat mesajul “reîncarcare electronică PrePay”.

Reîncărcarea se efectuează utilizând codul unic de reîncărcare pe care îl gasești pe tichetul primit. Asigură-te că acesta a fost tipărit în fața ta.

Nu există o perioadă de valabilitate a codului de reîncărcare pentru acest tip de reîncărcare.

Poți utiliza codul de reîncărcare o singură dată.

Dacă ai apelat de mai multe ori serviciul de reîncărcare, 222, și nu ai finalizat apelul cu o reîncărcare sau ai introdus de multe ori codul de reîncărcare greșit, accesul la serviciu poate fi restricționat.

Pentru a debloca accesul la acest serviciu, dacă ai achiziționat o cartelă de reîncărcare sau un tichet de reîncărcare pe care vrei să îl utilizezi, apelează Serviciul Clienți la numărul 300 / 0374300300, apel gratuit de pe cartela ta Orange PrePay, sau 300 / 0374300300, apel taxabil valabil în orice rețea de telefonie mobilă sau fixă, iar consultanții Orange te vor ajuta cu deblocarea accesului.

Poți reîncărca numărul unui alt utilizator PrePay utilizând un tichet de reîncărcare prin contul tău Orange sau prin apel la *100#, serviciul Selfcare, apoi meniul “Reîncărcare”. Introdu numărul de telefon al utilizatorului PrePay al cărui cont dorești să îl reîncărci, apoi codul de reîncărcare.

Părerea ta este importantă pentru noi, lasă-ne feedbackul tău

Feedback

sus