×

Termeni și condiții

Vezi documentele legale, detalii despre termeni și condiții, cursul valutar și arhiva de documente.

Vezi documentele legale, detalii despre termeni și condiții, cursul valutar și arhiva de documente.

Cursul de schimb care va fi folosit pentru calculul facturii tale începând cu data de 15 Aprilie 2019 este cursul publicat de către Ing Bank România pentru persoane juridice așa cum se regăsește în tabelul de mai jos :

Curs : Leu (RON) *

  • EURO
  • USD
**valabil pentru data: și publicat în ziua lucrătoare anterioară datei/perioadei de facturare

Oferta comerciala 16.06.2022-22.08.2022

Oferta comerciala 28.03.2022-15.06.2022

Oferta comerciala 7.03.2022-27.03.2022

Oferta comerciala 1.02.2022-6.03.2022

Oferta comerciala 1.01 - 31.01.2022

Oferta comerciala 8.11.2021-31.12.2021

Oferta comerciala 1.10.2021-7.11.2021

Oferta comerciala 01.07.2021-30.09.2021

Oferta comerciala 07.06.2021-30.06.2021

Oferta comerciala 23.04.2021-06.06.2021

Oferta comerciala 1.04.2021-22.04.2021

Ofertă comercială 1.03.2021-31.03.2021

Ofertă comercială 1.02.2021 - 28.02.2021

Ofertă comercială 04.01.2021 - 31.01.2021

Ofertă comercială 23.11.2020 - 3.01.2021

Ofertă comercială 19.10.2020 - 22.11.2020

Ofertă comercială 02.10.2020 - 18.10.2020

Ofertă comercială 14.09.2020 - 01.10.2020

Ofertă comercială 03.09.2020 - 13.09.2020

Ofertă comercială 03.08.2020 - 02.09.2020

Ofertă comercială 02.07.2020 - 02.08.2020

Ofertă comercială 11.06.2020 - 01.07.2020

Ofertă comercială 03.06.2020 - 10.06.2020

Ofertă comercială 19.05.2020 - 02.06.2020

Ofertă comercială 14.05.2020 - 18.05.2020

Ofertă comercială 01.05.2020 - 13.05.2020

Oferta comerciala 15.04.2020 - 30.04.2020

Oferta comerciala 06.04.2020 - 14.04.2020

Oferta comerciala 23.03.2020 - 05.04.2020

Oferta comerciala 10.02.2020 - 22.03.2020

Oferta comerciala 03.01.2020 - 09.02.2020

Oferta comerciala 12.11.2019 - 02.01.2020

Oferta comerciala 03.10.2019 - 11.11.2019

Oferta comerciala 09.09.2019 - 02.10.2019

Oferta comerciala 01.08.2019 - 08.09.2019

Oferta comerciala 09.07.2019 - 31.07.2019

Oferta comerciala 12.06.2019 - 08.07.2019

Oferta comerciala 24.04.2019 - 11.06.2019

Oferta comerciala 08.04.2019 - 23.04.2019

Oferta comerciala 11.02.2019 - 07.04.2019

Oferta comerciala 31.01.2019 - 10.02.2019

Oferta comerciala 26.11.2018 - 30.01.2019

Oferta comerciala 01.10.2018 - 25.11.2018

Oferta comerciala 01.08.2018 - 16.09.2018

Oferta comerciala 02.07.2018 - 31.07.2018

Oferta comerciala 05.06.2018 - 01.07.2018

Oferta comerciala 03.05.2018 - 04.06.2018

Oferta comerciala 26.03.2018 - 02.05.2018

Oferta comerciala 05.02.2018 - 18.03.2018

Oferta comerciala 27.11.2017 - 04.02.2018

Vezi mai mult

Acord de Novatie 06 12

Cerere aviz de amplasament

Cerere aviz de informare

Locații pentru depunere/ridicare aviz

Oferta Contract cu perioada minima

Act aditional cu perioada minima

Responsabili eliberare avize

Termeni si conditii produse si servicii online

Acord novatie in vigoare din 21.05.2018

Acord privind schimbare titular 06 12

Act aditional cf OUG 111 din 2011 segmentul Rezidential Final 23 02

Act aditional contract din 01 01 2013 cu perioada minima

Act aditional contract din 01 01 2013 fara perioada minima

Act aditional contract din 08 05 2013 cu perioada minima

Act aditional contract din 08 05 2013 fara perioada minima

Act aditional echipamente suplimentare

Act aditional la contract rezidential 02.10

ANCOM Indicatori calitate internet Q1 2014

ANCOM Indicatori calitate internet Q2 2013

ANCOM Indicatori calitate internet Q3 2013

Anexa Optiuni

Anexa Reducere 1 euro

Anexă la Certificat înregistrare baterii

Anunt Mediu Galati 17.07.2019

Certificat echipamente electrice și electronice

Certificat înregistrare baterii

Conditii generale

Conditii generale pentru furnizare servicii voce

Contract 1P TV maxim

Contract 1P TV variat

Contract 1P Voce

Contract 2 Servicii Extra CN+Voce

Contract 2 Servicii Extra TV+Voce

Contract 2 Servicii Maxim CN+Voce

Contract 2 Servicii Maxim TV+Voce

Contract 2 Servicii Variat CN+Voce

Contract 2 Servicii Variat TV+Voce

Contract 2P CN+Voce

Contract 2P Net si Voce

Contract 2P Net+Voce

Contract 2P TV si Voce

Contract 2P TV+Voce

Contract 2P TV+Voce

Contract 3 Servicii Extra

Contract 3 Servicii Maxim

Contract 3 Servicii Variat

Contract 3P Net si VOCE

Contract 3P Net+TV+VOCE

Contract 3P TV+Net+Voce

Contract 3P Voce+TV+CN

Contract Cadru Basic Office

Contract Cadru Complete Office

Contract Cadru Convergent 1000

Contract Cadru ISDN BRA

Contract Cadru ISDN Standard

Contract Cadru Numar Scurt

Contract Cadru Voce Business Instalari noi cu promo 1 luna si migrari

Contract Cadru Voce Business Instalari noi cu promo MFT si migrari

Contract Cadru Voce Business Instalari si migrari fara Promo si ETP

Contract Cadru VoceNet Office

Contract CNB Dect Promo GBM short valabil pana la 10 martie 2014

Contract CNB MFT Promo GBM short valabil pana la 10 martie 2014

Contract CNB Promo avantaj GBM short valabil pana la 10 martie 2014

Contract de inchiriere echipamente

Contract Dolce Extra

Contract Dolce Maxim

Contract Dolce Variat

Contract Extra Power Zero Promo 11.11.2011

Contract ISDN GBM Redesign STANDARD FINAL valabil incepand cu data de 10 Martie 2014

Contract ISDN Voice Redesign promo GBM valabil incepand cu data de 10 Martie 2014

Contract IT Manager plata integrala valabil pana la 10 martie 2014

Contract IT Manager plata rate valabil pana la 10 martie 2014

Contract Maxim Power Zero Promo 11.11.2011

Contract vanzare-cumparare echipamente CPE-plata in rate valabil pana la 10 martie 2014

Contract vanzare-cumparare echipamente CPE-plata integrala valabil pana la 10 martie 2014

Contract Variat Power Zero Promo 11.11.2011

Contract Voce Fix 100

Contract Voce Oriunde 2000+

Contract Voce Oriunde 4000+

Contract VoceNet Office valabil incepand cu data de 10 Martie 2014

Info 1951

Informare Lege servicii de plată

Lista tarife Voce Simplu Nelimitat 100 Nelimitat 200 si Nelimitat 400

Lista tarife Voce Simplu Oriunde 100 Oriunde 2000 si Oriunde 4000

Masurile de securitate si sanatate in munca si obligatiile privind protejarea mediului valabile incepand cu data de 10 Martie 2014

Numar scurt de apel GBM valabil incepand cu data de 10 Martie 2014

Oferta comerciala completa

Politica de utilizare a serviciilor de Internet

Politica de utilizare a serviciilor de Internet valabila pana la 10 Martie 2014

Politica de utilizare a serviciului de acces la reteaua Internet valabila incepand cu 10 Martie 2014

Procedura privind solutionarea reclamatiilor

Supravegherea video a spatiilor

Tarife lista completa

Tarife v4.23

Termeni si Conditii

Termeni si conditii generale livrare servicii inainte de 30 ianuarie 2014 persoane juridice

Termeni si Conditii Generale valabile incepand cu 10 Martie 2014

Termeni si conditii Oferta completa Tableta NATIONALA FTTX 2014 online

Act aditional la contract rezidential in vigoare din 14.08.2017

Act aditional la contract rezidential scurt Optiuni standalone

Anexa Servicii Fixe 04.03.2019-14.04.2019

Formular contract fara PM

Formular Contract servicii cu perioada minima

Scrisoare Acceptanta cu perioada minima

Scrisoare Acceptanta fara perioada minima

Scrisoare Acceptanta pentru Pachete Servicii Suplimentare

Termeni si conditii Contract servicii si echipament

Vezi mai mult

Clientul are acces nerestricționat la serviciile de urgență - prin apel la numărul unic 112 - iar informația de localizare este transmisă în conformitate cu prevederile legale.

Decizia Ancom (nr. 1112/2017) are ca obiect stabilirea indicatorilor de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet şi publicarea parametrilor acestora , precum şi de a include nivelurile de calitate pentru serviciul furnizat în contractele semnate cu utilizatorii finali şi în condiţiile generale de furnizare a serviciului.

Aceasta decizie stabileşte un set relevant de indicatori de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet, precum şi condiţiile şi modalităţile de publicare de către furnizorii de servicii de comunicaţii electronice destinate publicului a parametrilor aferenţi acestor indicatori, astfel încât clienţii să beneficieze de informaţii complete, comparabile şi uşor accesibile.

Decizia se aplică ofertelor comerciale de servicii de acces la internet destinate publicului, cu excepţia ofertelor individuale propuse în cadrul negocierilor directe.

Linkuri utile parametri de calitate internet Orange Romania Communications:

Servicii reglementate în reţeaua operată de Orange Romania Communications S.A.
1. Servicii de Interconectare

La nivel Wholesale, serviciile de interconectare reglementată oferite de Orange Romania Communications S.A. operatorilor naționali/furnizorilor de servicii de comunicații electronice sunt cele menționate mai jos:

Serviciul de terminare Voce Național

  • Serviciul de terminare a apelurilor de voce la puncte fixe

Servicii auxiliare interconectării pentru Voce Național

  • Serviciul de colocare reglementată
  • Serviciul de implementare şi folosire a capacităţii de interconectare
  • Serviciul de linii închiriate în vederea realizării interconectării
  • Alte servicii auxiliare interconectării

Detaliile aferente serviciilor de interconectare reglementată se regăsesc în linkurile de mai jos, după cum urmează:

2. Servicii de Acces reglementat la infrastructura rețelei RO-NET

Detaliile aferente serviciului de acces la infrastructura rețelei RO-NET se regăsesc în linkurile de mai jos:

Politica sistemului de management integrat al Orange Romania Communications

Noi, în ORANGE ROMANIA COMMUNICATIONS, animați de VIZIUNEA, MISIUNEA și PRIORITĂȚILE noastre STRATEGICE, ne străduim să îmbunătățim filosofia noastră de succes orientată către client, poziționarea competitivă și furnizarea de produse și servicii avansate din punct de vedere tehnologic.

Fiind o organizație responsabilă, ne propunem să oferim valoare partenerilor noștri și considerăm calitatea, sănătatea și securitatea în muncă, eficiența energetică și mediul înconjurător ca fiind aspecte cruciale integrate în cultura Companiei noastre. În acest context, ne așteptăm ca managementul de la cel mai înalt nivel să conducă prin exemplu.

Urmărind Excelența în Afaceri, noi ne luăm angajamentul să:

  • Îmbunătățim continuu operațiunile și performanța prin stabilirea, monitorizarea și revizuirea obiectivelor noastre, cu intenția de a îndeplini și, acolo unde este posibil, de a depăși așteptările părților interesate,
  • Acționăm anticipativ și ne conformăm cerințelor legislației aplicabile sau chiar în plus față de acestea, acolo unde este posibil,
  • Acționăm cu integritate, suntem adepţii practicilor legale şi nu tolerăm corupţia sau practicile ilegale de orice fel,
  • Asigurăm un nivel înalt de integritate prin implementarea programelor de conformitate și evitare a corupției,
  • Asigurăm un nivel înalt de securitate și protecție a datelor,
  • Adoptăm o abordare integrată de gestionare eficientă a serviciilor IT,
  • Asigurăm un nivel înalt al continuității afacerii,
  • Solicităm angajaților, contractorilor și furnizorilor noștri să participe activ la îndeplinirea obiectivelor noastre în ceea ce privește calitatea operațiunilor, sănătatea și securitatea în muncă, consumul sustenabil de resurse și protecția mediului, prin implementarea tuturor regulamentelor și programelor relevante adoptate,
  • Urmărim abordarea inovativă a operațiunilor, produselor și serviciilor noastre, adoptând identificarea riscurilor pentru a limita și reduce impactul asupra mediului, a îmbunătăți eficiența energetică și a elimina posibile răniri sau îmbolnăviri ale angajaților noștri, partenerilor și publicului larg,
  • Asigurăm condiții de lucru sigure și sănătoase pentru prevenirea traumatismelor și bolilor determinate de muncă,
  • Ne conformăm în totalitate cerințelor Sistemului nostru de Management Integrat și îmbunătățim în mod continuu eficacitatea acestuia,
  • Consultăm și implicăm lucrătorii și reprezentanții lor, în aspecte referitoare la sănătate și securitate în muncă,
  • Dezvoltăm o cultură puternică de management al riscurilor care să permită luarea deciziilor în cunoștință de cauză, luând în considerare recunoașterea și înțelegerea riscurilor care ar putea pune în pericol atingerea obiectivelor Companiei.

Orange Romania Communications integrated management system policy

We, at ORANGE ROMANIA COMMUNICATIONS, inspired by our VISΙON, MISSION and STRATEGIC PRIORITIES, strive to enhance our successful customer-oriented philosophy, our competitive positioning and the provision of technologically advanced products and services. As a responsible organization, we aim at delivering value to our stakeholders and believe that quality, occupational health-safety, energetic efficiency and environment, constitute crucial concerns embedded in our company’s culture. In this context, we expect our senior management to act as role models.

Aiming at Business Excellence, we therefore commit ourselves to:

  • Continually improve our operations and performance by setting, monitoring and reviewing our objectives with the intent to meet and, where possible, to exceed the expectations of our stakeholders
  • Act with foresight and in compliance with the requirements laid down by applicable legislation, or even exceeding these, where we can.
  • Act with integrity, adhere to legal practices and do not tolerate corruption or illegal practices of any kind.
  • Ensure a high level of integrity by implementing compliance and corruption prevention programs.
  • Ensure a high level of security and data protection.
  • Adopt an integrated approach to the efficient management of IT services.
  • Achieve a high level of Business Continuity.
  • Require our personnel, and our contractors and suppliers, to actively participate in achieving our objectives, regarding the quality of our operations, occupational health & safety, rational energy consumption and environmental protection, by implementing all relevant regulations and programs adopted.
  • Strive to find innovative approaches for our operations, products and services, adopting risks identification to limit and reduce environmental impact, to improve energy efficiency and eliminate potential injury and illness of our personnel, partners and the general public.
  • Provide safe and healthy working conditions in order to prevent injuries and illnesses caused by work.
  • Fully comply with the requirements of our Integrated Management System and continuously improve its effectiveness.
  • Consult the workers and their representatives in matters relating to occupational health and safety.
  • Develop a strong risk management culture to enable informed decision-making with considered acknowledgement and understanding of the risks that might jeopardize the achievement of company objectives.

Declaraţia Politicii de Gestiune a Continuităţii Afacerii

Ca furnizor important de servicii de telecomunicaţii, pentru Orange Romania Communications este esențială menţinerea abilităţii de a dezvolta şi furniza produsele şi serviciile sale cheie în concordanţă cu aşteptările principalelor părţi interesate.

Prin urmare, politica Orange Romania Communications este de a menţine capabilităţi de Continuitatea Afacerii pentru a asigura o recuperare promptă şi eficientă a operaţiunilor esenţiale din orice incident sau dezastru fizic apărut în orice punct propriu de activitate.

Sistemul de Gestiune a Continuităţii Afacerii al Orange Romania Communications se bazează pe standardul ISO 22301:2012.

Gestiunea Incidentelor/Crizelor – uneori denumită Gestiunea Incidentelor - este un proces general care prevede conducerea, procesul decizional şi gestionarea adecvată a impactului extins al unei crize, incluzând comunicarea în timpul crizelor și coordonarea relațiilor cu media.

Scopul Sistemului de Gestiune a Continuităţii Afacerii Orange Romania Communications, ca răspuns la o întrerupere semnificativă (fie actuală, fie iminentă), va fi întotdeauna să:

- Asigure siguranţa angajaţilor Orange Romania Communications şi a celorlalţi ocupanţi sau vizitatori ai clădirilor;
- Răspundă obligațiilor față de angajați, clienți, acţionari şi alte părţi interesate;
- Minimizeze întreruperile de servicii care afectează clienții şi să protejeze şi păstreze activele şi reputaţia companiei;
- Faciliteze reluarea operaţiunilor normale imediat ce este posibil;
- Asigure continuitatea afacerilor.

Obiectivele cheie ale Sistemului de Gestiune a Continuității Afacerii Orange Romania Communicatiosn sunt:

- Asigurarea disponibilității produselor, serviciilor și funcțiunilor cheie ale organizației, în conformitate cu așteptările părților cheie interesate și cu obiectivele afacerii;
- Menținerea certificării organizației ca o cerință de bază pentru contracte sau participarea la licitații, precum și pentru menținerea unei bune reputații pe piață.

Mediul înconjurător

Acționăm cu responsabilitate față de mediul înconjurător. Încurajăm acest comportament și în rândul angajaților, respectiv clienților noștri. Descoperă cum, în cele ce urmează.

Obiectivul nostru este să reducem cât mai mult impactul negativ asupra mediului și, în paralel, să încurajăm membrii comunității, începând cu angajații și clienții noștri, să acționeze responsabil față de mediu.

Protejarea mediului înconjurător

Ne implicăm activ în protejarea mediului înconjurător, aplicând un Sistem de Management al Mediului, certificat în conformitate cu ISO 14001. În acest cadru, analizăm principalele noastre activități și operațiuni din punct de vedere al impactului lor asupra mediului și încercăm să ne îmbunătățim performanța de mediu stabilind obiectivele, determinând indicatorii și implementând respectivele programe de mediu. Principiile protejarii mediului înconjurător sunt incluse în Politica sistemului de management integrat Orange Romania Communications.

Iniţiativele noastre în domeniul mediului mai cuprind programe interne destinate angajaţilor pentru menţinerea unui „birou verde”, prin care se urmăreşte reducerea consumului de resurse şi colectarea deşeurilor reciclabile. Pentru publicul extern, se derulează periodic programe de informare şi educare a părţilor interesate pentru protejarea mediului înconjurător şi reducerea amprentei de carbon - cum ar fi programele de plantări Adoptă o pădure sau Pădurea Copiilor.

Colectarea deşeurilor de echipamente electrice şi electronice, de baterii şi acumulatori portabili

Tu ce faci cu telefoanele vechi ascunse prin sertare? Dar cu alte echipamente, acumulatorii portabili sau bateriile vechi? Protejarea mediului înconjurător este foarte importantă pentru o dezvoltare globală sustenabilă și pentru o mai bună calitate a vieții. Orange Romania Communications se implică activ în demersurile de reducere a impactului pe care tehnologia îl are asupra mediului, derulând o campanie de colectarea a deşeurilor de echipamente electrice şi electronice, bateriilor şi acumulatorilor portabili prin intermediul magazinelor proprii, în colaborare cu organizaţii colective. Pentru mai multe detalii, vizitaţi cel mai apropiat magazin.

Protejarea mediului în birou

Grija noastră pentru mediu începe chiar din birourile noastre. Programul intern care vizează reducerea, reutilizarea şi reciclarea resurselor în activităţile de birou se concentrează pe educarea şi implicarea angajaţilor companiei privind protecţia mediului, începând cu propriul lor loc de muncă. Angajaţii companiei beneficiază de formare profesională în domeniul protecţiei mediului; în acelaşi timp, au fost instalate containere de colectare în toate departamentele, astfel că hârtia, plasticul, deşeurile electrice și electronice, becurile sau alte materiale pot fi colectate separat.

Politica sistemului de management integrat

Calitatea, sănătatea și securitatea în muncă, eficiența energetică și mediul înconjurător sunt aspecte esențiale integrate în cultura companiei noastre.
Vezi detalii

Reciclează pentru un mediu mai curat

Ştiaţi că...?

  • Fiecare român produce, în medie, puţin peste 1 kg de deşeuri zilnic, adică aproape 280 kg pe an, ceea ce înseamnă peste 1 metru cub pe an?
  • Dacă reciclăm 1 tonă de hârtie, salvăm de la tăiere cam 17 copaci maturi (1.41 tone de lemn masiv)?
  • Dacă reciclăm 1 tonă de deşeuri de plastic, economisim cel puţin jumătate de tonă de petrol brut şi cel puţin 0.2 tone de gaz natural?
  • Dacă reciclăm 1 tonă de sticlă, economisim cel puţin 0.66 tone de nisip şi 0.1 tone de calcar?
  • Prin reciclarea corectă a DEEE sunt recuperate o serie de materii prime secundare pe care le vom regăsi în produse noi?
  • Dacă reciclăm 1 milion de telefoane mobile recuperăm 250 kg de argint, 24 kg de aur, 9 kg de paladiu şi 9 tone de cupru?
  • Dacă reciclăm 10.000 televizoare, recuperăm 130 tone sticlă, 30 tone de plastic, 25 tone de fier şi 10 tone de cupru?
  • Prin reciclarea corectă a DEEE sunt recuperate materii prime secundare pe care le vom regăsi în produse noi?
  • Sunt baterii şi acumulatori care, aruncaţi la întâmplare, pot cauza incendii?
  • DEEE conţin substanţe toxice precum mercur şi alte metale grele sau diverse bromuri şi că toate acestea, chiar şi în cantităţi mici, poluează solul, apa şi aerul?
  • Dacă stingem lumina la părăsirea unei incinte, salvăm energie electrică, dar şi bani?
  • La fel se întâmplă şi dacă stingem calculatorul, televizorul şi alte echipamente când nu le mai folosim.
  • Fiecare gest al fiecăruia dintre noi contează PENTRU UN MEDIU CURAT!

Ce sunt deşeurile?

Orice substanţă sau orice obiect pe care deţinătorul le aruncă sau are intenţia sau obligaţia de a se debarasa de ele.

Cum colectăm separat deşeurile?

În România, există obligaţia colectării separate a deşeurilor reciclabile. Obligaţia aceasta o avem atât acasă, cât şi la serviciu sau la şcoală. Colectarea trebuie să se facă în recipiente separate.
Aţi întâlnit cele 3 containere destinate colectării selective în România? Ele sunt colorate în:
- Albastru - Hârtie
- Galben - Plastic și Metal
- Verde – Sticlă

Ce înseamnă DEEE?

DEEE înseamnă deşeuri de echipamente electrice şi electronice. Exemple de DEEE: frigidere, maşini de spălat, televizoare, computere, radiouri, roboţi de bucătărie, jucării care au mecanism acţionat electric, etc.

Ştiaţi că atunci când cumpărăm un echipament nou putem preda la magazinul respectiv echivalentul vechi?

Dacă magazinul face livrări la domiciliu, atunci echipa de livrări este obligată să preia echipamentul vechi, în cazul în care clientul doreşte. De exemplu, dacă avem acasă un fier de călcat vechi, care nu mai funcţionează, mergem cu el la magazinul de unde vrem să achiziţionăm unul nou şi îl predăm acolo pe cel vechi. Acesta se numeşte schimb 1 la 1 şi este detaliat în HG 1037/2010, legea care se referă la gestionarea corectă a deşeurilor de echipamente electrice şi electronice.

În fiecare echipament electric sunt înglobate o serie de elemente chimice. În momentul în care echipamentele respective devin deşeuri, aceste elemente au un mare potenţial în a polua mediul şi deci afecta sănătatea oamenilor, plantelor şi animalelor.

Totodată, o gamă largă de componente pot fi recuperate şi refolosite din aceste deşeuri, dacă sunt colectate şi reciclate corect. Poţi contribui la stoparea poluării şi la o reutilizare corectă şi eficientă a resurselor dacă predai deşeurile de echipamente electrice şi electronice la punctele de colectare special destinate. Poţi afla cel mai aproape punct de colectare accesând această pagină.

Ce înseamnă DBA?

Deşeurile de baterii şi acumulatori, pe scurt DBA, sunt o altă categorie importantă de deşeuri, deoarece acestea contaminează solul, apa şi aerul prin conţinutul lor. Este esenţială predarea lor către colectori autorizaţi. Cel mai apropiat punct de colectare îl găsiţi aici.

Cine este ECOTIC?

Organizaţia ECOTIC este o organizaţie non-profit ce are drept misiune protejarea mediului înconjurător prin preluarea responsabilităţilor ce le revin producătorilor şi importatorilor de echipamente electrice şi electronice. ECOTIC şi-a început activitatea în urmă cu 8 ani, având drept rezultate organizarea a peste 100 campanii de conştientizare/colectare şi peste 57.000 tone DEEE gestionate în sistemul propriu. Vă invităm să vizitaţi site-ul ECOTIC www.ecotic.ro pentru a fi la curent cu ceea ce se întâmplă în domeniul colectării şi reciclării DEEE şi pentru a afla cele mai apropiate puncte de colectare DEEE şi DBA.