Acest răspuns este arhivat. De aceea, conţinutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.

Am o limita de cost suplimentar pe care il pot genera in Roaming?

Pentru fiecare client Orange exista un prag de consum sau limita de creditare, stabilit in functie de istoricul platilor din contul de facturi, si dupa depasirea acestei limite clientii pot fi contactati pentru a li se solicita o plata in avans.   Odata atinsa limita de credit, nu esti anuntat imediat si de aceea este indicat sa iti verifici regulat costurile suplimentare prin apel gratuit la *115# sau mesaj tarifat la 415 (mesajul este tarifat in functie de tara in care te afli).   Costurile ce se pot acumula in roaming se actualizeaza cu intarziere si din acest motiv serviciul Cronos iti poate oferi informatii intarziate, chiar daca in mesajul primit de la 415 sunt mentionate data si ora.   In ceea ce priveste costurile cumulate in Roaming, acestea pot fi facturate chiar si in a treia factura emisa de la intoarcerea in tara din cauza transferului international de informatii intre operatori.  
Raspuns din: 24-06-2010
Voturi: