Arhiva abonamente

Cum aflu ca s-a emis o factura pentru codul meu de abonat?

Poţi afla dacă a fost emisă o factură pentru abonamentul tău, astfel: Din aplicaţia Contul meu (www.orange.ro/contul-meu), la secţiunea facturi şi...
Intrebare din: 09-09-2015
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Ce pot sa fac daca nu am primit factura tiparita ?

În cazul în care nu ai primit factura, poţi obţine o copie prin următoarele modalitaţi: din aplicaţia Contul meu, secţiunea Facturi şi...
Intrebare din: 09-09-2015
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Cum pot schimba data de emitere a facturii ?

Poţi să soliciţi schimbarea datei la care se emite factura: prin apel gratuit la Serviciul Clienţi, la 411 (dacă eşti abonat persoană fizică) sau ...
Intrebare din: 09-09-2015
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Cum pot modifica adresa de facturare ?

Dacă vrei să modifici adresa la care primeşti factura Orange, acceseaza contul tău online şi urmează paşii de mai jos...
Intrebare din: 09-09-2015
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Cum pot activa/dezactiva factura electronică ?

Poţi activa/dezactiva factura electronică din aplicaţia Contul meu, secţiunea facturi şi plăţi – setari factura – tip factura. Dacă ...
Intrebare din: 09-09-2015
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Ce este factura electronica si cat costa ?

Factura electronică este serviciul gratuit prin care accesezi online aceleaşi informaţii din factura tiparită, dar mai simplu şi poate fi descărcată &...
Intrebare din: 09-09-2015
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

La detalii convorbiri pot să vad şi apelurile primite sau doar pe cele efectuate?

Detaliile de convorbiri oferă informaţii doar cu privire la apelurile efectuate, mesajele scrise trimise, sesiunile de Internet şi wap efectuate.
Intrebare din: 09-09-2015
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Cum vad factura detaliata ?

Poţi vedea factura detaliată din contul tău online. Dacă nu ai înca un cont online activ, îl poţi crea aici Intra apoi în contul online...
Intrebare din: 09-09-2015
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Cum aflu daca am factura detaliata activa?

Pentru a afla dacă ai factura detaliată activă, accesează aplicaţia Contul meu: selectează profilul abonatului din colţul dreapta sus, mergi...
Intrebare din: 09-09-2015
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Cum aflu ce tip de factura am (hartie / electronica / detaliata, etc.)?

La activarea unui abonament nou, serviciul factură electronica se activează implicit. Pentru a afla ce tip de factură fiscală ai: acceseaza aplicaţ...
Intrebare din: 09-09-2015
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Părerea ta este importantă pentru noi, lasă-ne feedbackul tău

Feedback

sus