Acest răspuns este arhivat. De aceea, conţinutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.

In cazul platii online este necesara confirmarea platii sau apare direct in sectiunea contul meu?

Platile efectuate online, prin intermediul aplicatiei Contul meu, se inregistreaza in aceeasi zi in contul tau (in momentul primirii e-mail-ului de confirmare de la PayU), dar se aloca in contul Orange in maxim 5/ 6 zile lucratoare. Aceasta informatie este furnizata inainte sa completezi datele cardului.

 

Termenul alocarii nu afecteaza starea abonamentului tau daca in momentul achitarii selectezi din lista factura pe care doresti sa o platesti.

 

Astfel, platile efectuate sunt inregistrate in sistemul online, iar acest lucru este certificat de emailul de confirmare pe care il primesti de la PayU.

 

De asemenea, platile efectuate sunt recunoscute de Orange Romania, odata ce au fost confirmate de partenerul nostru.

 

In situatia in care plata este efectuata pana la data scadenta (14 zile de la data emiterii facturii), nu este necesara confirmarea acesteia.

 

In cazul in care plata se efectueaza dupa data scadenta, pentru a evita suspendarea abonamentui tau este necesar sa confirmi plata.

 

Gasesti mai multe detalii legate de modalitatile de confirmare a unei plati aici.

Raspuns din: 06-01-2012
Voturi: