×

Cum pot confirma plata efectuată pentru abonamentul meu Orange Romania Communications?

Dacă ești client Orange, află aici cum poți confirma efectuarea unei plăți.
 
Dacă ești client Orange Romania Communications (ai servicii de internet, TV și telefonie fixă preluate de Orange) și:
  • ai efectuat plata la unul dintre magazinele Orange Romania Communications sau online din aplicația My Orange, confirmarea plății se va face automat.
  • ai efectuat plata la un alt încasator/partener. confirmarea se poate face sunând gratuit la numărul 300 - Relații cu Clienții și apăsând tastele următoare: 1 - Pentru limba română; 2 - Pentru confirmarea sau amânarea plații și alte detalii legate de factură și costuri; 1 - Pentru confirmarea sau amânarea plații și detalii despre ultima factura emisă și plata efectuată.
În cazul în care au trecut mai mult de 5 zile de la data efectuării plății, iar aceasta nu a fost încă alocată, ne poți transmite dovada de plată scanată sau fotografiată pentru a verifica ce s-a întâmplat. Poți face acest lucru completând formularul de aici (poți alege opțiunea "Informații comerciale").  Te rugăm să ne transmiți împreună cu copia dovezii de plată şi codul de abonat sau numărul de telefon.
 
Chiar dacă a fost înregistrată confirmarea de plată, Orange Romania Communications va considera plata efectuată în momentul în care banii vor fi alocați în sistemul Orange Romania Communications, pe codul de client pentru care plata aceasta a fost efectuată.
Ți-a fost de ajutor informația?
35 din 41 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne