Acest răspuns este arhivat. De aceea, conţinutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.

Ce semnificatie au statusurile unei comenzi in magazinul on-line?

 

·         status “in procesare” = comanda abia a fost inregistrata si asteapta sa fie verificata de colegii de la magazin online

·         status “in curs de validare“ = comanda asteapta alocarea platii efectuate prin Ordin de plata, confirmarea dovezii de plata a fost deja receptionata

·         status “disponibil in maximum 5 zile de la plasarea comenzii“ = comanda va fi livrata si ridicata de la un Shop Orange

·         status “aprobata“ = plata efectuata cu card bancar sau Ordin de plata s-a alocat deja in contul Orange sau s-a ales achitarea comenzii cu plata la livrare (in acest caz, comanda urmeaza sa fie pregatita pentru livrare)

·         status “anulata“ = comanda a fost anulata de catre tine sau Orange

·         status “la curier“ = comanda a fost pregatita pentru livrare si asteapta sa fie preluata de curier

·         status “in procesare la curier“ = comanda a fost preluata de curier, urmeaza ca acesta sa te contacteze in vederea livrarii comenzii in termen de 24 de ore sau 48 de ore lucratoare

·         status “in curs de livrare“ = comanda este la curierul zonal si se va livra in ziua respectiva

·         status “adresa livrare incorecta“ = adresa definita pentru livrare este eronata sau incompleta

·         status “livrata“ = s-a intrat deja in posesia produsului comandat

·         status “refuzata“ = comanda a fost refuzata la livrare

·         status “negasit la domiciliu“ = nu ai fost gasit la adresa de livrare de 3 ori consecutiv

·         status “returnata“ = la solicitarea ta, in termenul legal s-a returnat produsul comandat

·         status “returnata partial“ = nu s-au returnat toate produsele comandate, ci doar unele dintre ele

Raspuns din: 02-08-2011
Voturi: