În secțiunea service telefoane și apoi:
Dacă alegi să mergi într-un shop Orange, te rugăm să iei cu tine:
Dacă nu ai aceste documente sau dacă telefonul nu mai este în garanție şi nu doreşti să foloseşti polița de asigurare, reparația se va efectua contra cost, în condiții de postgaranție. Dupa predarea terminalului, vei primi un proces verbal de predare.
Pentru smartphone-uri, înainte de expedierea telefonului în sevice, îţi recomandăm:
Important:
În cazul în care ai o poliță de asigurare activă pentru telefonul tău, este necesar să iei legătura cu Broker-ul de asigurări pentru a anunța dauna, iar trimiterea în service se poate face doar prin intermediul magazinelor Orange.
Ți-am pregătit și un tutorial despre cum poți să trimiți telefonul tău defect în service.
În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.
Întreabă comunitatea Contactează-ne