Despre asigurarea pentru telefon, modem sau tabletă

Te poţi pregăti pentru situaţii neprevăzute cu ajutorul Serviciului Asigurare pentru telefon, modem şi tabletă.

Serviciul asigurare acoperă avarierea accidentală a telefonului, modemului sau tabletei tale.

Poţi alege dintre două tipuri de asigurare pentru telefonul, modemul sau tableta ta, conform nevoilor tale:

  • Opţiunea Asigurare Basic asigură dispozitivul în caz de accident
  • Opţiunea Asigurare Premium acoperă atât accidentele, cât şi furtul

În funcţie de preţul standard al dispozitivului achiziţionat, vei plăti pe factură o sumă lunară, numită primă de asigurare. Găseşti tarifele primei de asigurare aici.

 

În imaginile alăturate vei vedea care sunt sunt pașii pe care trebuie să îi urmezi în cazul unui eveniment:

  • pentru asigurarea Basic (imaginea 1) Asigurare Basic
  • pentru asigurarea Premium (imaginea 2) Asigurare Premium

 

Ce trebuie sa ştii:

  • Avarierea accidentală poate să însemne distrugerea, deteriorarea totală sau parţială cauzată de un eveniment spontan, extern şi neprevăzut ce afectează funcţionarea normală a dispozitivului tau.
  • Evenimentul este spontan sau neprevăzut dacă intervine brusc, fără a exista posibilitatea de a fi anticipat. Evenimentul este extern, atunci când cauza care îl produce nu este provocată sau controlată de către utilizator.
  • Chiar dacă vei decoda telefonul tău, asigurarea rămîne valabilă în continuare. Ea se va pierde în cazul unei intervenții sau încercări de reparare neautorizate sau efectuate de către un alt service neautorizat de către Orange.
  • Pentru a putea beneficia de asigurare, avariile trebuie notificate la numărul de telefon 0374 290 029 (în intervalul orar 9:00-18:00, număr cu tarif normal în reţeaua Orange), în termen de 5 zile lucrătoare de la producerea sau descoperirea sa.
  • În cazul furtului, acesta trebuie declarat şi la Poliţie în maximum 48 de ore de la descoperire.
  • Dacă abonamentul tău are serviciul de Asigurare pentru telefon, modem şi tabletă inclus, pentru a beneficia de aceasta trebuie să semnezi cererea de aderare şi certificatul de asigurare în maximum 30 de zile de la achiziţia telefonului, în orice magazin Orange. Detalii complete despre riscurile acoperite şi procedura de despăgubire îţi stau la dispoziţie în condiţiile de asigurare, valabile începând cu 01.02.2016, condițiile de asigurare valabile între 16.09.2013 ţi 31.01.2016 sau condițiile de asigurare până la 15.09.2013, 

 

Ți-a fost de ajutor informația de mai sus? 3 din 3 de persoane au considerat că acest articol a fost util
Nu ai găsit ce căutai?
Caută în FAQ
Contactează-ne