×

Accesează
contul existent

Ce fac dacă serviciul Roaming este nefuncțional?

În roaming, SIM-ul tău se înregistrează cu statut de vizitator într-o reţea cu care operatorul tău are acord de Roaming. Practic, în momentul în care pe ecranul telefonului îţi apare numele altei reţele decât cea de acasă, înseamnă că operatorul "gazdă” va fi responsabil de calitatea semnalului şi de tarifare (ulterior trimite aceste informații operatorului tău).

 

Dacă ai un abonament cu acces roaming SEE:

  • verifică dacă serviciul de roaming este activ în My Orange, secțiunea Roaming și internațional
  • dacă serviciul Roaming este activ dar telefonul nu se înregistrează în rețea, selectează manual rețeaua din meniul telefonului tău, urmând instrucțiunile de mai jos:

                ► pentru telefoanele Android, de regulă opțiunea se găsește în setări – mai multe – rețea mobilă – operator

                ► pentru iPhone opțiunea se găsește în configurări – operator

  • încearcă SIM-ul în alt telefon: dacă în continuare nu se înregistrează în rețea, este posibil ca acesta să fie defect, iar înlocuirea cartelei SIM nu se poate face decât la magazinele Orange de pe teritoriul României
  • dacă ai eSIM și ți-ai șters profilul din greșeală, va trebui să mergi într-un magazin Orange din România 

Dacă ai un abonament doar cu acces național:

  • solicită modificarea abonamentului cu un altul cu acces roaming SEE din My Orange, secțiunea Abonamente și opțiuni - Abonamente pentru tine

Alte modalități:

  • prin apel gratuit *100# - ramura 3 - Abonamentul meu, opțiuni și blocare număr și apoi apasă tasta 1 pentru modificarea abonamentului
  • prin apel gratuit la Serviciul Clienți - 300 
 

 

Ți-a fost de ajutor informația?
316 din 668 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne