×

Accesează
contul existent

Cum pot să schimb o cartelă SIM care nu mai funcționează, din contul meu My Orange?

Dacă ești abonat Orange pesoană fizică, poți comanda o nouă cartelă SIM din contul tău My Orange.

Pentru acest lucru trebuie să indeplinești câteva condiții:

 

Iată pașii pe care trebuie să îi urmezi:

  1. După autentificarea în My Orange, alege opțiunea Servicii SIM din meniul lateral
  2. Introdu numărul de telefon pentru care dorești schimbarea de SIM.

Este important să știi că schimbarea se poate face doar dacă te afli în posesia SIM-ului defect, pentru că vei avea nevoie de el pentru activarea celui nou.

  1. Selectează apoi motivul pentru schimbarea de SIM.
  2. După ce ai selectat motivul, trebuie să introduci seria SIM-ului defect (primele 12 cifre)
  3. Introdu apoi numărul de contact și adresa la care vrei să îți fie livrat noul SIM

După confirmarea adresei de livrare, vei primi un SMS pe numărul de contact pe care l-ai menționa, în care vei primi informații despre statusul comenzii tale.

Iată și un tutorial care te va ajuta:

 

Ți-a fost de ajutor informația?
25 din 33 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne