Ce fac dacă serviciul Roaming este nefuncțional

Serviciul roaming poate sa fie nefuncţional din următoarele motive:

Dacă nu ai activat serviciul de roaming înainte de plecarea din ţară

Dacă eşti titularul de contract și ai un abonament cu acces la roaming în SEE, ai la dispoziție următoarele variante:

  • poţi solicita activarea serviciului roaming din Contul tău online urmând paşii descrişi aici
  • poţi apela internaţional departamentul Credit la numărul 0374 444 7200, de luni până vineri, în intervalul orar 8:00 – 20:00, sâmbata şi duminica, între orele 09:00 – 17:00
Dacă eşti titularul de contract și ai un abonament cu acces național, ai la dispoziție următoarele variante:
  • poţi solicita schimbarea abonamentului cu unul cu acces la roaming în SEE din Contul tău
  • poţi solicita schimbarea abonamentului cu unul cu acces la roaming în SEE prin apel la 300, Serviciul Clienți Orange.

Dacă ai un abonament cu acces la roaming în SEE și telefonul tău nu se înregistrează automat într-o rețea din țara de destinație

  • trebuie să selectezi manual reţeaua, din meniul telefonului sau să introduci cartela SIM în alt telefon.

Dacă nu funcţionează, îți recomandăm să încerci SIM-ul în alt telefon. În cazul în care situația este identică, este posibil ca SIM-ul să fie defect şi să fie necesară înlocuirea acestuia, lucru care este posibil doar la magazinele Orange din România.

Ți-a fost de ajutor informația de mai sus?
( 51 voturi )
Nu ai găsit ce căutai?
Caută în FAQ
Contactează-ne

sus