Ce fac dacă serviciul Roaming este nefuncțional

Serviciul roaming poate sa fie nefuncţional din următoarele motive:

Dacă nu ai activat serviciul de roaming înainte de plecarea din ţară.

În această situație, dacă eşti titularul de contract, ai la dispozitie următoarele variante:

  • poţi solicita activarea serviciului roaming din Contul tău online urmând paşii descrişi aici
  • poţi apela internaţional departamentul Credit la numărul 0374 444 7200, de luni până vineri, în intervalul orar 8:00 – 20:00, sâmbata şi duminica, între orele 09:00 – 17:00

Dacă telefonul tău nu se inregistrează automat într-o rețea din țara de destinație.

  • trebuie să selectezi manual reţeaua, din meniul telefonului sau să introduci cartela SIM în alt telefon.

Dacă nu funcţionează nici una din aceste variante, îți recomandăm să încerci SIM-ul în alt telefon. În cazul în care situația este identică, este posibil ca SIM-ul să fie defect şi să fie necesară înlocuirea acestuia, lucru care este posibil doar la magazinele Orange din România.

Ți-a fost de ajutor informația de mai sus?
Nu ai găsit ce căutai?
Caută în FAQ
Contactează-ne

sus