Ce fac dacă serviciul Roaming este nefuncțional

Serviciul roaming poate sa fie nefuncţional din următoarele motive:

Dacă nu ai activat serviciul de roaming înainte de plecarea din ţară.

În această situație, dacă eşti titularul de contract, ai la dispozitie următoarele variante:

  • poţi solicita activarea serviciului roaming prin intermediul aplicaţiei Contul meu urmând paşii descrişi aici
  • poţi apela internaţional departamentul Credit la numărul 004 021.203.3450, de luni până vineri, în intervalul orar 8:00 – 20:00, sâmbată între orele 9:00 – 15:00 şi duminica, între orele 10:00 – 13:00
  • sau poţi trimite o cerere pentru activarea serviciului roaming la numărul de fax + 4 021.203.3759 al departamentului Credit; cererea trebuie să conţină semnătura titularului, în cazul persoanelor fizice, iar în cazul persoanelor juridice, atât semnatura persoanei de contact cât şi stampila firmei

Dacă telefonul tău nu se inregistrează automat într-o rețea din țara de destinație.

  • trebuie să selectezi manual reţeaua, din meniul telefonului sau să introduci cartela SIM în alt telefon.

Dacă nu funcţionează nici una din aceste variante, îți recomandăm să încerci SIM-ul în alt telefon. În cazul în care situația este identică, este posibil ca SIM-ul să fie defect şi să fie necesară înlocuirea acestuia, lucru care este posibil doar la magazinele Orange din România.

Ți-a fost de ajutor informația de mai sus?
Nu ai găsit ce căutai?
Caută în FAQ
Contactează-ne

sus