Dacă ești client Orange, află aici ce trebuie să faci în cazul în care ți-ai pierdut telefonul.
Dacă ești client Orange Romania Communications (ai servicii preluate de Orange România), în cazul în care ai pierdut telefonul sau dacă ți-a fost furat, este foarte important să restricționezi apelurile de pe numărul respectiv.
Restricționarea apelurilor se poate face din contul tău My Orange Fix, secțiunea "Administrare cont" - "Servicii My Orange Fix" - "Restricționare apeluri" și alege opțiunea "restricționează".
În cazul în care îți recuperezi telefonul, pentru anularea restricționării, vei accesa aceeași secțiune, iar în locul opțiunii "restricționează" vei avea opțiunea de "reactivare a numărului".
Important!
După restricționarea apelurilor:
Pentru abonamente, acestă întrerupere temporară a serviciilor Orange Romania Communications nu implică rezilierea contractului de abonament. Factura ta Orange Romania Communications se va emite în continuare şi va conţine contravaloarea abonamentului şi opţiunilor active şi a eventualelor costuri suplimentare înregistrate până la momentul suspendarii.
În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.
Întreabă comunitatea Contactează-ne