×

Ce trebuie să știu despre livrarea comenzii din magazinul online

Livrarea comenzii pe care ai facut-o în Magazinul online Orange se poate face:

  • printr-un curier extern, la adresa de livrare pe care ai indicat-o atunci când ai plasat comanda. Termenul de livrare pentru comenzile din magazinul online Orange variază între 1 şi 5 zile lucrătoare, de la validarea comenzii (pentru Bucureşti şi Ilfov, poţi să alegi să primeşti comanda în ziua următoare).
  • cu ridicare personală de la un locker pe care îl alegi tu.

Livrarea comenzii la locker este disponibilă pentru produsele de dimensiuni mici sau medii (dacă produsul tău se încadrează pentru acest tip de livrare, în pagina de produs vei vedea opțiunea marcată corespunzător). De asemenea, livrarea la locker este disponibilă doar pentru comenzile la care ai ales plata cu cardul. Termenul disponibil pentru ridicarea coletului depinde de firma de curierat care asigură livrarea. 

Iată cum trebuie să procedezi:
1. Alege produsul pe care vrei să îl achiziționezi și verifică dacă are marcajul de livrare la locker

2. După adăugarea produsului în coșul de cumpărături, apasă butonul Mergi la detalii de livrare

3. Alege opțiunea Ridicare personală și apoi selectează punctul de ridicare. Apoi ți se va afișa o hartă cu toate punctele de ridicare disponibile, din care poți să îl alegi pe cel preferat sau îl poți căuta, dacă cunoști adresa exactă. 

Transportul este gratuit pentru orice comandă făcută din magazinul online Orange în valoare mai mare de 50€ sau la activarea ori prelungirea unui contract.                                                                                     

 

Ți-a fost de ajutor informația?
53 din 64 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne