Ce trebuie să știu despre livrarea comenzii din magazinul online

Livrarea comenzii pe care ai facut-o în Magazinul online Orange se va face printr-un curier extern, la adresa de livrare pe care ai indicat-o atunci când ai plasat comanda. Termenul de livrare pentru comenzile din magazinul online Orange variază între 1 şi 5 zile lucrătoare, de la validarea comenzii (pentru Bucureşti şi Ilfov, poţi să alegi să primeşti comanda în ziua următoare).
Taxele de transport diferă în funcţie de conţinutul comenzii şi de ora şi data de livrare:
  • gratuit, pentru comenzile cu telefoane sau tablete sau pentru comenzile ce conţin doar accesorii în valoare de minimum 50 EUR.
  • 2.42 euro (fara TVA) pentru livrare în ţară (pentru alte tipuri de comenzi decât cele de mai sus)
  • 2.42, 3.23 sau 4.03 euro (fara TVA), in funcţie de zi şi intervalul orar, pentru livrare în Bucureşti (pentru alte tipuri de comenzi decât cele de mai sus).
Este util de ştiut că un produs comandat din Magazinul online poate fi ridicat dintr-un shop Orange, indiferent de tipul tranzacţiei (prelungire contractuală, abonament nou sau preţ standard).
Iată paşii pe care trebuie să îi urmezi: 
  1. după ce ai adăugat produsele comandate in coşul de cumpărături, alege opţiunea "Ridicare din magazin"
  2. după selecţia judeţului şi a localităţii, vor fi afişate toate magazinele proprii Orange din oraşul respectiv, cu detalii despre programul din ziua curentă şi locaţia magazinului
  3. în secţiunea "vezi detalii", vei găsi informaţii despre disponibilitatea produselor comandate, în funcţie de stocul disponibil:
                    ⇒ "Comandă disponibilă astăzi" înseamnă că toate produsele comadate sunt în stocul mahazinului
                    ⇒ "Comandă disponibilă mâine" înseamnă că produsele sunt disponibile în magazin, dar programul de lucru se încheie în mai puţin de 2 ore de la plasarea comenzii
                    ⇒ "Comandă parţial disponibilă" înseamnă că doar o parte dintre produsele comandate sunt în stocul magazinului
                    ⇒ "Comandă disponibilă din ziua curentă + 3 zile" înseamnă că produsele nu sunt în soc dar vor fi trimise către magazin în termenul menţionat​
În cazul comenzilor parţial disponibile:
  • ai posibilitatea de a elimina produsele care nu sunt în stoc din coşul de cumpărături, pentru livrarea imediată a comenzii
  • sau poţi păstra toate produsele, va fi nevoie să aştepţi 3 zile pentru livrarea integrală a comenzii.
La finalul comenzii, poţi chiar planifica vizita în magazinul ales, pentru ridicarea produselor.

 
  • Video 1

Ți-a fost de ajutor informația de mai sus? 10 din 13 de persoane au considerat că acest articol a fost util
Nu ai găsit ce căutai?
Caută în FAQ
Contactează-ne