Ce trebuie să ştiu după ce activez o cartelă SIM PrePay

Activarea cartelei SIM PrePay se face atunci când inițiezi primul tău apel. Înainte de a ți se face legătura cu numărul format, vei fi întâmpinat de un mesaj de salut. Pe parcursul acestuia:

  • Trebuie să alegi limba în care doreşti să asculţi mesajele ce vor urma (română sau engleză)
  • Vei fi informat asupra creditului iniţial
  • Vei afla numărul tău de telefon Orange

După ascultarea mesajului de salut gratuit vei fi conectat automat cu numărul format. Dacă vrei să afli din nou numărul de telefon al cartelei, apelează, gratuit, la numărul 222 şi ascultă instrucțiunile.

Codul PIN iniţial al cartelei tale Orange PrePay este 0000 (patru de zero). Îţi recomandăm să îl schimbi, pentru mai multă siguranţă.

Resursele standard ale cartelei PrePay (corespunzătoare opțiunii cu 6 euro credit) au o anumită perioadă de activitate şi de grație, care încep din ziua efectuării primului apel, ora 00:00. După epuizarea creditului sau expirarea celor 60 de zile de activitate, poţi apela doar numerele gratuite şi poţi fi apelat timp de încă 12 luni.
 
Dacă timp de 3 luni nu primeşti sau nu iniţiezi niciun apel taxabil, cartela ta SIM va fi dezactivată şi îţi vei pierde numărul de telefon, oferta de care beneficiezi şi creditul PrePay.
 
De asemenea, dacă ai primit o cartelă SIM PrePay gratuită în cadrul unei promoţii Orange şi nu o activezi în cel mult 60 de zile, aceasta devine inutilizabilă. Orange România nu îşi asumă responsabilitatea dacă soliciţi activarea cartelei după termenul de 60 de zile.
 
Creditul inclus pe cartelele primite gratuit nu poate fi utilizat pentru a apela şi trimite SMS-uri sau mesaje multimedia către numere cu tarif special.
Dacă la un moment dat telefonul tău va afişa unul dintre mesajele:
  • "verificaţi cartela", "introduceţi SIM" sau "eroare cartelă" ⇒ asigură-te că ai introdus corect cartela SIM conform indicaţiilor din manualul de utilizare al telefonului mobil. Cartela SIM PrePay poate fi utilizată în toate telefoanele mobile GSM compatibile cu reţeaua Orange (telefonul trebuie să poată fi folosit în reţelele de 900 MHz/1800 MHz/2100 MHz), cu excepţia celor care sunt blocate pe o altă reţea decât Orange.
  • "cartelă SIM blocată" sau "introdu codul PUK" ⇒ înseamnă că ai introdus de 3 ori greşit codul PIN sau cartela SIM s-a blocat. În acest moment, trebuie să introduci codul PUK. Află aici cum îl poți obține.
Ți-a fost de ajutor informația de mai sus? 34 din 56 de persoane au considerat că acest articol a fost util
Nu ai găsit ce căutai?
Caută în FAQ
Contactează-ne