Poţi alimenta prin una dintre cele două modalităţi:
a. în aplicaţia mobilă Orange Money, în secţiunea Alimentare cont, utilizând orice card bancar deţinut de tine. Verifică să ai instalată ultima versiune a aplicaţiei.
La fiecare alimentare, după ce completezi suma şi datele cardului (dacă nu este deja salvat) este nevoie să:
1. autorizezi tranzacţia în sistemele băncii emitente a cardului: intri în aplicaţia băncii sau pe internet banking pentru a valida. Sau confirmi tranzacţia prin introducerea codului de siguranţă oferit de banca emitentă, plus codul primit prin SMS. Acest proces respectă noile reglementări pentru tranzacţiile cu cardul pe internet.
2. te întorci în aplicaţia Orange Money pentru finalizare tranzacţie
Banii sunt disponibili imediat. Poţi salva cardul în aplicaţie pentru alimentări viitoare rapide.
Dacă ai parcurs paşii, iar alimentarea nu se finalizează / este respinsă, poţi proceda astfel:
b. prin transfer în lei dintr-un cont bancar deschis la orice bancă/instituţie financiară din România către IBAN-ul asociat contului Orange Money. Banii vor fi disponibili în funcţie de orele de procesare comunicate de banca de unde a fost efectuat transferul.
Vezi și tutorialul de mai jos:
În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.
Întreabă comunitatea Contactează-ne