Cum pot să îmi modific abonamentul

Dacă abonamentul tău nu mai corespunde nevoilor tale de consum și vrei să-l optimizezi, te așteptăm cu un apel gratuit la 300 - Serviciul Clienţi - sau cu o vizită la oricare dintre magazinele noastre, pentru a găsi impreună o formulă căt mai avantajoasă

În plus, dacă ai între 18 si 35 de ani, poți să îți configurezi un abonament personalizat în totalitate, prin programul Orange Young, cu ajutorul Configuratorului 

Pachetul de care beneficiezi poate fi schimbat:

  • în timpul perioadei minime contractuale cu un pachet cu o valoare egală sau mai mare, iar noua perioadă contractuală (12 sau 24 de luni)  se va adăuga perioadei contractuale rămase.
  • când perioada minimă contractuală a expirat
  • în cazul în care abonamentul tău existent se încadrează în condiţiile programului Orange Young şi doreşti să îl modifici cu ajutorul configuratorului de abonamente şi alegi perioadă contractuală de 1 lună, perioada contractuală existentă nu se modifică, dar ai obligativitatea păstrării abonamentului configurat timp de o lună de facturare. După primele 3 luni în rețea îți vei putea configura un nou abonament și vei putea alege și un telefon la preț mai mic, dacă alegi să închei un contract pe 12 sau 24 luni.

Este important să știi că, la schimbarea abonamentului se vor face niște recalculări în sistem, în funcție de momentul în care s-a procesat schimbarea.

Dacă schimbarea are loc în prima zi a lunii de facturare:

  • resursele (minute, SMS, MB internet, etc.)  noului abonament se alocă integral
  • prima factura emisă după schimbarea abonamentului se emite diferit şi va include:

            ⇒ taxa noului abonament pentru o lună în avans

            ⇒ daca este cazul, costul suplimentar efectuat în luna care tocmai s-a încheiat

Dacă schimbarea are loc în timpul lunii de facturare:

  • resursele (minute, SMS, MB internet, etc.) abonamentului pe care îl aveai înainte de schimbare și cele pentru noul abonament se recalculează 
  • pe prima factură emisă:

            ⇒ se returnează contravaloarea vechiului abonament pe care l-ai achitat în luna anterioară în avans (pentru intervalul de timp dintre schimbare și următoarea zi de facturare)

            ⇒ se introduce taxa noului abonament (pentru intervalul de timp dintre schimbare şi ziua de facturare plus o luna în avans)

            ⇒ este posibil să apară şi un cost suplimentar, dacă ai consumat mai multe resurse (din vechiul abonament ) decât ar fi revenit pentru perioada dintre începutul lunii şi trecerea la noul abonament

Minutele neutilizate în luna anterioară se reportează, în limita numărului de minute incluse în noul abonament doar în cazul în care abonamentul cel nou este unul cu minute reportabile și de acelasi tip ca cel anterior.

Ți-a fost de ajutor informația de mai sus?
( 26 voturi )
Nu ai găsit ce căutai?
Caută în FAQ
Contactează-ne

sus