Dacă abonamentul tău nu mai corespunde nevoilor tale de consum și vrei să-l optimizezi :
poți să îl modifici în magazinul online Orange
prin apel gratuit la 300 - Serviciul Clienţi
sau cu o vizită la oricare dintre magazinele noastre
Abonamentul Orange poate fi înlocuit în perioada minimă contractuală doar cu alt abonament cu valoare egală sau mai mare.
Dacă ai un abonament fără acces la roaming poți oricând să soliciți trecerea la un abonament cu acces la roaming în SEE, prin apel la 300, Serviciul Clienți sau din contul tău My Orange.
Este important să știi că, la schimbarea abonamentului se vor face niște recalculări în sistem, în funcție de momentul în care s-a procesat schimbarea:
1. Dacă schimbarea are loc în prima zi a lunii de facturare ► resursele noului abonament se alocă integral
2. Dacă schimbarea are loc în timpul lunii de facturare ► abonamentului pe care îl aveai înainte de schimbare și cele pentru noul abonament se recalculează
Aici găsești informații despre facturi, plăți și consum.
În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.
Întreabă comunitatea Contactează-ne