×

Cum pot să îmi modific abonamentul?

Dacă abonamentul tău nu mai corespunde nevoilor tale de consum și vrei să-l optimizezi :

 

  • poți să îl modifici din contul tău My Orange, secțiunea Tarife și Opțiuni - Detalii abonament - Modificare abonament. Poți alege, de asemenea, dacă vrei să cumperi și un telefon odată cu această modificare (vezi imagine 1)
  • poți să îl modifici în magazinul online Orange

  • prin apel gratuit la 300 - Serviciul Clienţi

  • sau cu o vizită la oricare dintre magazinele noastre

Abonamentul Orange poate fi înlocuit în perioada minimă contractuală doar cu alt abonament cu valoare egală sau mai mare.

Dacă ai un abonament fără acces la roaming poți oricând să soliciți trecerea la un abonament cu acces la roaming în SEE, prin apel la 300, Serviciul Clienți sau din contul tău My Orange.

 

Este important să știi că, la schimbarea abonamentului se vor face niște recalculări în sistem, în funcție de momentul în care s-a procesat schimbarea:

1. Dacă schimbarea are loc în prima zi a lunii de facturare  ► resursele  noului abonament se alocă integral

2. Dacă schimbarea are loc în timpul lunii de facturare  ►  abonamentului pe care îl aveai înainte de schimbare și cele pentru noul abonament se recalculează 

Aici găsești informații despre facturi, plăți și consum.

 

 

 

 

Ți-a fost de ajutor informația?
419 din 819 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne