×

Accesează
contul existent

Cum pot să obţin o amânare a plăţii?

Dacă ești client Orange (Orange Romania Communications) află aici cum poți amâna plata unei facturi.

 

Dacă ești client Orange, poți amâna plata facturii tale, în felul care ți se potrivește: direct din aplicația My Orange, din contul tău MyOrange, la *100#, apelând la ajutorul voicebotului Djia, chatbotului Djingo sau prin contactarea echipei noastre, la 300, Serviciul Clienți.

Ca să câștigi timp și să beneficiezi de o perioadă de amânare mai avantajoasă, îți recomandăm variantele digitale – MyOrange, voicebot Djia, chatbot Djingo sau *100# – simplu, rapid și fără așteptare.

Mai jos, câteva detalii cu pașii pe care trebuie să îi urmezi dacă alegi o variantă digitală:

  • din aplicația My Orange - secțiunea Facturi, așa cum se poate vedea în imaginea de mai jos
  • din contul tău My Orange, secțiunea Sumar - Plătește factura, așa cum se vede în imaginea de mai jos.  
  • la *100#, ramura 1 - Cronos, factura şi plăți, subramura 6 - Amânare plată

Chiar dacă ai solicitat o amânare a plății unei facturi, penalitățile de 0,5% din valoarea facturilor neachitate, pentru fiecare zi de întârziere se vor aplica; în schimb, nu se vor suspenda numerele de telefon şi nu se vor pierde punctele Thank You.

 

Află aici cum poți să soliciți schimbarea datei de emitere a facturii. 

 

Important!

Opțiunea de amânare a plății este disponibilă doar în funcție de o serie de condiții, printre care:

  • dacă abonamentul tău este încă activ
  • dacă nu mai există o altă solicitare de amânare a plății activă 

Ți-a fost de ajutor informația?
593 din 695 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne
Articol - Comunitatea Orange